اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق بسطام خبر داد

اجرای 205 پروژه برق‏رسانی در بسطام

مدیر امور برق بسطام از اجرای 205 پروژه برق‏رسانی در بسطام به همت متخصصان صنعت برق خبر داد.

اجرای 205 پروژه برق‏رسانی در بسطام

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جمال فرح‏زاده صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 205 پروژه برق‏رسانی در قالب طرح‏های توسعه‏ای و اصلاح و بهینه‏سازی شبکه‏ها و تاسیسات توزیع برق منطقه بسطام در نیمه نخست امسال به اجرا درآمده است.

مدیر امور برق بسطام با اشاره به این‏که 5 هزار و 121 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در بسطام دایر شده است، گفت: برقراری 4 هزار و 325 متر خط 20 کیلو ولت از دیگر اقدامات به شمار می‏رود.

فرح‏زاده تصریح کرد: 21 دستگاه پست هوایی در 6 ماهه اول سال جاری نصب و بهره‏برداری شد و هم‏اکنون ظرفیت کل ایستگاه‏های توزیع برق بسطام، 86 هزار و 700 کیلو ولت آمپر است.

وی با عنوان این‏که 396 مشترک جدید در این 6 ماه به مجموع مشترکان برق بسطام اضافه شده است، افزود: در حال حاضر، قریب 19 هزار مشترک برق از خدمات صنعت توزیع برق در بسطام بهره می‏برند.

مدیر امور برق بسطام از احداث فاز دوم شبکه فشار ضعیف مسکن مهر مجن خبر داد و یادآور شد: طرح تامین برق مسکن مهر کلاته‏خیج (شهرک پردیس)، شهرک مهاجری قلعه نو و مسکن مهر بسطام نیز در حال اجراست.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول