اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

پروژه کوهدشت - خرم‎آباد به جذب سرمایه‎گذار در لرستان کمک می‌کند

استاندار لرستان گفت: پروژه 4 خطه کوهدشت - خرم‎آباد یکی از طرح‎های زیربنایی و زیرساختی شهرستان کوهدشت است که در راستان جذب سرمایه‎گذار نقش تاثیرگذاری دارد.

پروژه کوهدشت - خرم‎آباد به جذب سرمایه‎گذار در لرستان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، استاندار لرستان صبح امروز در بازدید از پروژه 4 خطه کوهدشت - خرم‎آباد گفت: این پروژه یکی از پروژه‎های حیاتی و ارزشمند این استان در شهرستان کوهدشت است.

هوشنگ بازوند افزود: این طرح یکی از طرح‎های عمرانی زیربنایی و زیرساختی شهرستان کوهدشت است که در راستای جذب سرمایه‎گذار و رشد و توسعه این شهرستان نقش تاثیرگذاری دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 80 کیلومتر از این محور در دست ساخت است و در این زمینه هیئت کارشناسی مراحل و راه‎های چگونگی تکمیل این پروژه مهم را بررسی کرده و تا یکی دو هفته آینده نتایج را اعلام می‎کنند.

بازوند در این رابطه از زحمات شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان و الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به خاطر پیگیری و حمایت از این پروژه قدردانی کرد.

استاندار لرستان در ادامه به صورت سرزده از پروژه‎های عمران شهری در حال اجرای شهر خرم‎آباد بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرا و فعالیت‎های کاری این طرح‎ها قرار گرفت. 

بازوند در این برنامه از پروژه‎های عمران شهری تقاطع غیرهمسطح کوی جهادگران، ساماندهی دریاچه کیو، بلوار 60 متری و طرح احداث تقاطع غیرهمسطح در این محور و پروژه پل ارتباطی انتهای بلوار شصت متری(در محدوده ورودی شهرک پارسیلون) و طرح احیا و ساماندهی پل شکسته بازدید کرد.

استاندار لرستان در بازدید از محور ارتباطی 60 متری و تقاطع‌های موجود در این مسیر، طرح احداث یک تقاطع غیرهمسطح در محل تقاطع خیابان ناصرخسرو با بلوار 60 متری را به منظور تسریع در تردد و روان سازی ترافیک با توجه به افزایش ترددهای این مسیر در آینده نزدیک مورد تاکید قرار داد.

در این بازدید معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و شهردار خرم‎آباد حضور داشتند.

انتهای پیام/2304/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول