اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهر فولاد‌شهر خبر داد

مشارکت 118 انبوه‌ساز در پروژه مسکن مهر/اعتبارات کافی نداریم

مدیر‌عامل شرکت عمران فولاد‌شهر گفت: با وجود نبود اعتبارات، کار تکمیل واحد‌‌های مسکن مهر را انجام می‌دهیم و در حال حاضر حدود 118 انبوه ساز در طرح مسکن مهر فولاد شهر فعالیت می‌کنند.

مشارکت 118 انبوه‌ساز در پروژه مسکن مهر/اعتبارات کافی نداریم

حسن حجتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت عمرانی شهر فولاد‌شهر اظهار کرد: در حال پیگیری پروژه مسکن مهر هستیم و تا امروز تعدادی از این واحد‌ها را به صاحبانشان تحویل داده‌ایم.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود 12 واحد آموزشی را تا مرحله سفت‌کاری احداث کنیم که این کار انجام شده است، اضافه کرد: شش واحد را نیز تا مرحله نازک‌کاری تکمیل کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر فولاد‌شهر با بیان اینکه یک کلانتری در فولاد‌شهر احداث شده، اما به دلیل نبود مسئولان مربوطه برای تحویل آن هنوز افتتاح نشده است، تصریح کرد: دو مسجد در مرحله ساخت قرار دارد و مساجد در حال ساخت نیز تا خرداد ماه سال آتی آماده بهره‌برداری می‌شوند.

وی ادامه داد: در راستای بالا بردن سطح بهداشتی اقدام به احداث یک واحد شبکه بهداشتی و درمانی کرده‌ایم و همچنین پیگیری‌های لازم را در راستای پروژه قطار شهری اصفهان-فولاد شهر را که از بلوار شفق آغاز و به زرین شهر می‌رسد، انجام می‌دهیم.

حجتی تاکید کرد: در زمینه طرح مسکن مهر نیز کار‌های بسیاری صورت گرفته و برای نمونه حدود چهار هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و چهار هزار واحد نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر فولاد شهر با همکاری تعاونی‌ها و انبوه‌سازان در حال اجرا است، افزود: حدود 118 انبوه‌ساز در حال ساخت واحد‌های مسکن مهر در فولاد‌شهر هستند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر فولاد شهر گفت: حدود 105 تعاونی که از سال‌های 86 و 87 فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، در حال ساخت تعدادی از واحد‌‌های مسکن مهر فولاد شهر هستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه با کمبود اعتبارات مواجه بوده‌ایم، اما با تمام مشکلات موجود با استفاده از منابع داخلی کار‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را به جلو می‌بریم.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول