اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

اجرای پروژه‌های عمرانی با دید کارشناسی انجام شود

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: اجرای پروژه‌ها با نگاه کارشناسی انجام شود.

اجرای پروژه‌های عمرانی با دید کارشناسی انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی امشب با حضور در جمع اهالی منطقه روستای فراشکلای علیا و صلاح‌الدین‌کلا در بخش مرکزی نوشهر از نزدیک با مردم این مناطق دیدار کرده و با آنها درباره مشکلات موجود در منطقه به گفت‌وگو نشست.

وی در این دیدار صمیمی گفت: وظیفه همه ما این است که به مردم خدمت کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نشود.

این مسئول ابراز کرد: هر چه برای منطقه کار شود بازهم کم است و باید برای توسعه و آبادانی این منطقه بیشتر کار شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان اینکه با مدیریت صحیح می‌توان مشکلات را برطرف کرد، اظهار داشت: مسئولان باید پروژه‌های روستایی را که از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است را برای تسریع در روند اجرای آن مورد توجه قرار دهند و در این راه نیز باید با نگاه کارشناسی حرکت کنند.

وی همچنین درباره بازدید خود از سطح روستای فراشکلا علیا گفت: درباره احداث پل باید با اداره راه و شهرسازی مکاتبه و برآورد هزینه شود.

احمدی متذکر شد: براساس آنچه در بازدید امروز مشاهده شد بیش از دومیلیارد ریال هزینه دارد که در این راستا در تماسی که با اداره کل امور روستایی برقرار شد آنها برای پرداخت رقمی در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه به مشکلات موجود درباره سردهنه‌های کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: موضوع کشاورزی  از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مشکلات مربوط به بحث سردهنه‌ها حل شود تا کشاورزان عزیز دیگر مشکلی نداشته باشند.

وی در ادامه به موضوع تعیین محدوده و حریم زمینهای وقفی تحت نظر اداره اوقاف در روستای «فراشکلا» علیا پرداخت و اذعان داشت: محدوده زمین‌های اوقافی در این روستا باید مشخص شود که ظاهرا با توجه به وجود مستندات یک پنجم است و این باید مشخص شود و مابقی در اختیار کشاورزی قرار گیرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس همچنین در جمع اهالی منطقه صلاح الدین‌کلا گفت: یکی از موضوعات مهم بخشداری بوده که استقرار آن مهم است و این می‌تواند بسیاری از امکانات را برای این منطقه با خود به همراه بیاورد.

وی بیان کرد: موضوع بخشداری تاکنون مراحل بسیاری خوبی را طی کرد و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد استقرار و افتتاح آن در این منطقه باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: قول نصب روشنایی به طول 10 کیلومتر در محور شرقی نوشهر گرفته شد و در این زمینه اولویت نصب برای نقاط بسیار مهم و ضروری و ورودی‌های در طول مسیر گذاشته شد.

به گزارش فارس، در ادامه اعضای شورای اسلامی به بیان نقطه نظرات و مشکلات موجود در این منطقه پرداختند و سپس در مورد آن بحث و بررسی انجام شد.

انتهای پیام/86012/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول