اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کمیته امداد است

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت:‌ اعتماد مردم مؤمن و متعهد اردبیل به نهاد حمایتی کمیته امداد یک ظرفیت عظیم و حرکت ماندگار است.

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در نشست با مسئولان توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: طی شهریور ماه سال ‌جاری مردم خیر شهرستان اردبیل بیش از شش میلیارد و 304 میلیون ریال به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد مساعدت کرده‌اند.

وی با تقدیر از مساعدت‌های مردم نیکوکار شهرستان اردبیل تصریح کرد: اعتماد مردم مؤمن شهرستان به کمیته‌ امداد ناشی از شفاف‌سازی و عملکرد مثبت این نهاد در جهت دستگیری از نیازمندان و محرومان است.

قدیمی خاطرنشان کرد: شهروندان اردبیلی در طول این مدت بیش از 1.5 میلیارد ریال صدقه به صندوق‌های بزرگ، متوسط و کوچک نصب شده در معابر، ادارات و منازل پرداخت کرده‌اند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل اضافه کرد: همچنین مردم خیرخواه شهرستان اردبیل با شرکت در طرح‌های توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد از قبیل طرح برکت، کوثر، مفتاح‌الجنه، اکرام ایتام، محسنین و... مساعدت‌های خود را برای رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت و مستمند پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مساعدت‌های مردمی در اسرع وقت برای تأمین هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی، ساخت و تعمیر مسکن و جهیزیه‌ نوعروسان در اختیار نیازمندان مستعد قرار می‌گیرد، بیان کرد: کمیته‌ امداد برای احصا نیازهای اساسی خانواده‌های تحت پوشش همچنان آماده‌ دریافت کمک‌های نیکوکاران خیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه معاون اداری و مالی کمیته‌ امداد استان اردبیل نیز در سخنانی گفت: برای تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور مددجویان و نیازمندان، تفاهمنامه‌های همکاری کمیته‌ امداد استان و بانک‌‌های عامل منعقد شده و به امضا رسید.

تقی زارعی با بیان اینکه بانک‌های ملی، ملت، کشاورزی، تجارت، پست بانک و سپه امضاکنندگان این تفاهمنامه‌ها هستند، افزود: تفاهمنامه‌های همکاری با هدف ارائه‌ خدمات مطلوب به خانواده‌های تحت حمایت در سریع‌ترین زمان ممکن منعقد شده و به امضا طرفین رسیده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف این تفاهمنامه بهره‌مندی از تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد اشتغال پایدار و مؤثر در بین خانواده‌های تحت حمایت در کمترین زمان ممکن است، تصریح کرد: با امضا این تفاهمنامه‌ها کلیه‌ خدمات و امورات بانکی خانواده‌های تحت حمایت از طریق این بانک‌ها انجام می‌گیرد.

زارعی با بیان اینکه همچنین فراهم آوردن امکانات لازم جهت خوداتکایی خانواده‌های نیازمند، جهت‌دهی و هدفمند کردن فعالیت‌ها و بهینه‌سازی روش‌های بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در کمیته‌ امداد و بانک‌های عامل از هدف‌های مشخص شده در این تفاهمنامه‌ها است، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه موجبات کاهش بار مراجعات مددجویان به کمیته امداد است، موجبات سهولت در ارائه‌ خدمات به خانواده‌ها را نیز فراهم می‌آورد.

معاون اداری، مالی کمیته‌ امداد استان با اعلام اینکه طرفین قرارداد در مناسبت‌های ویژه اعم از هفته‌ احسان و نیکوکاری، ضیافت رمضان، جشن عاطفه‌ها و... با این نهاد همکاری خوبی را ارائه می‌کنند، اظهار امیدواری کرد: همکاری و مشارکت بانک‌های عامل سهولت در ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/62006/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول