اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

ارائه خدمات فرهنگی در مناطق محروم اولویت کار کمیته امداد باشد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه خدمات فرهنگی در مناطق محروم اولویت کار کمیته امداد باشد.

ارائه خدمات فرهنگی در مناطق محروم اولویت کار کمیته امداد باشد

ارسلان جلال‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، رفع مشکلات جامعه را از اهداف کمیته امداد عنوان کرد و گفت: ستاد مناطق محروم کمیته امداد سرکشی از مناطق محروم جهت رفع مشکلات نیازمندان و محرومیت‌زدایی از این مناطق را در دستور کار قرار داده است.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هرگونه خدمت در مناطق محروم و دور افتاده استان از اهمیت خاصی برخوردار است از این‌رو کار فرهنگی در مناطق محروم از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

جلال‌فرد ادامه داد: طی بازدید از 30 خانواده در منطقه جلاله شهرستان دنا که به صورت چهره به چهره مشکلات و نیازمندی‌ خانواده‌ها بررسی و پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اشتغال مهمترین نیاز جامعه است و هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های مددجو در تمام عرصه‌ها بخصوص از طریق اشتغال‌زایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

این مسئول گفت: امید است با همیاری و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم از بار مشکلات نیازمندان جامعه کاسته و آن‌ها را به سمت خودکفایی و استقلال سوق دهیم.

جلال‌فرد با تاکید بر اینکه این نهاد هزینه کمک معیشت به منظور بهبود وضعیت زندگی خانواده‌ها و جبران بخشی از نیازهای مددجویان تحت حمایت به جامعه هدف این نهاد پرداخت می‌شود، گفت: در راستای ارائه خدمات به مددجویان کمک معیشت پرداختی جدای از کمک‌هایی است که در قالب مسکن، خدمات فرهنگی، درمانی، حقوقی، جهیزیه، اشتغال و کمک‌های موردی به خانواده‌‌ها ارائه می‌‌شود.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بررسی و خدماتی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: هدایت خانواده‌های نیازمند به سمت توانمندسازی با ایجاد اشتغال و کسب و کار مناسب از سیاست‌های این نهاد حمایتی است که در این راستا با ایجاد طرح‌های خودکفایی و اشتغال برای مددجویان و رسیدن به توانمندی آن‌ها در حال اجرا است.

انتهای پیام/82011/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول