اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

اعلام آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اعلام آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت نذورات گوشت قربانی در روز عید قربان در اصفهان خبر داد.

اعلام آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت نذورات عید قربان

مهدی مجلس‌آراء در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی برای دریافت نذورات قربانی در روز عید قربان اظهار کرد: تمامی پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی در روز چهارشنبه آماده دریافت نذورات هستند.

وی با بیان اینکه نذورات نقدی به صورت بهتری به دست نیازمندان می‌رسد، افزود: درخواست می‌شود که شهروندان در صورت امکان نذورات خود را به صورت نقدی پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته مردم اصفهان نزدیک به 285 گوسفند و 540 کیلوگرم گوشت نذری دادند که از مجموع 109 میلیون و 200 هزار تومان نذورات جمع‌آوری شده، 34 میلیون و 300 هزار تومان نقد و مابقی به صورت گوسفند زنده بوده است.

وی در مورد توزیع نذورات ادامه داد: امسال پایگاه اصلی کمیته امداد در میدان قدس مستقر می‌شود که همان‌ جا با هماهنگی دامپزشکی گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مجلس‌آراء تاکید کرد: اولویت توزیع نذورات براساس خواست متقاضیان است و در صورتی که درخواست کشتار در همان روز و توزیع را داشته باشند این کار همان روز انجام می‌شود.

وی گفت: سال گذشته 113 مرکز دریافت نذورات در استان اصفهان دایر بود و امسال تعداد 31 مرکز در کل شهرستان‌ها دایر است.

انتهای پیام/63012/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول