اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی مطرح کرد

آمادگی کمیته امداد خراسان شمالی برای جمع آوری نذورات عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: این نهاد در عید قربان، گوسفند قربانی، گوشت گرم، وجوهات نقــــدی مردم استان را جمــــــع آوری و دربین خانواده‌های نیازمند و ایتام توزیــــع می‌نماید.

آمادگی کمیته امداد خراسان شمالی برای جمع آوری نذورات عید قربان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی «برات سلیمی» با بیان اینکه این نهاد همچون سال‌های قبل آماده جمع آوری و دریافت نذورات عید قربان است، افزود: حاجیان سال گذشته مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 551 میلیون تومان از گوشت و نذورات قربانی خود را به کمیته امداد اهداء کردند که تمامی آن در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمادگی برای از خود گذشتن و به تعالی روح اندیشیدن و جدا شدن از تعلقات مادی پیام مهم روز قربان است، گفت: اگر چنین روحیه‌ای در جامعه اسلامی رواج یافته و نهادینه شود، فلسفه اصلی عید قربان قابل درک می‌شود.

وی با بیان اینکه ایام ذی‌الحجه بهترین زمان برای رسیدن به قرب الهی، ایمان و مراتب عالی تقوای الهی است، گفت: عید سعید قربان عید صداقت و پاکی و تسلیم شدن انسان مؤمن در برابر اراده پروردگار است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی با بیان اینکه همه مساجد سطح استان نیز با تفاهم نامه منعقدشده با هیئت امناء آن‌ها در این امر همکاری دارند افزود : هیئت امناء مساجد نذورات و قربانی هم استانی‌ها را جمع آوری و با همکاری کمیته امداد بین خانواده‌های نیازمند همان محل توزیع می‌کند.

سلیمی افزود: این نهاد در 23 مهر ماه هم‌زمان با روز عرفه در مراکز مذهبی و مساجد به منظور بهره برداری از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور خواهد داشت.

وی اظهار داشت: پایگاه‌های مستقر در سطح شهر و مساجد محلات برای جمع آوری کمک‌ها و همچنین شماره حساب 14005080040 بانک مسکن برای واریز کمک نقدی خیرین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/63002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول