اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه اول سال‌ جاری صورت گرفت

بهره‌مندی 22 مددجوی کمیته امداد دنا از تسهیلات خدمات سربازی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا از اعطای تسهیلات خدمت نظام وظیفه به 22 نفر از فرزندان خانواده‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در شش ماهه اول سال‌ جاری خبر داد.

بهره‌مندی 22 مددجوی کمیته امداد دنا از تسهیلات خدمات سربازی

مجتبی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت به خدمات ارائه شده کمیته امداد امام خمینی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود از کار افتادگی سرپرست خانوار و یا مشکلاتی از قبیل طلاق والدین و فوت سرپرست خانوار، شش نفر از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت از خدمت سربازی معاف شدند.

وی با اشاره به تفاهمنامه کمیته امداد امام خمینی با سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: فرزندان مددجوی فاقد پدر و مادر و دارای شرایط مصوب کمیته امداد امام خمینی می‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند و در کنار خانواده یاری‌گر آن‌ها باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا اظهار داشت: در راستای کاهش مشکلات جامعه هدف پنج نفر از فرزندان مددجویان از کاهش هزینه تعرفه صدور کارت معافیت از خدمت و 11 نفر دیگر از شرایط انتقال محل خدمت سربازی به نزدیکی محل سکونت خود بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این‌که توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش از اولویت‌های مهم کاری کمیته‌ امداد امام خمینی است، ادامه داد: معافیت از خدمت سربازی از خدمات ارزنده‌ای است که در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌گیرد تا آنان در تامین امرار معاش خانواده کمک کنند.

امینی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی با ارائه آموزش مهارت‌های لازم زمینه اشتغال برای خانوارهای مذکور را فراهم می‌کند که این امر می‌تواند بستر لازم برای خروج خانواده‌های زیر پوشش را فراهم کند.

انتهای پیام/82011/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول