اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سنندج:

حمایت کمیته امداد از 33 هزار مددجوی سنندجی/ جمع‌آوری 134 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج از حمایت این نهاد از 33 هزار مددجوی نیازمند در این شهرستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 33 هزار مددجوی سنندجی/ جمع‌آوری 134 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا قدیمی ظهر امروز در افتتاحیه برنامه‌های مجتمع فرهنگی مرحوم آرامش کمیته امداد سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر 33 هزار نیازمند در قالب 14 هزار و 300 خانوار از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند و در سرفصل‌های مختلف خدمات می‌گیرند.

به گفته وی، 3 هزار و 100 نفر از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج خاطرنشان کرد: این تعداد دانش‌آموز در سرفصل‌های مختلفی همچون کمک هزینه تحصیل، خدمات خوابگاهی، آموزش، مشاوره و غیره بهره‌مند هستند.

قدیمی افزود: هرساله تعدادی از این دانش‌آموزان به منظور ادامه تحصیل به دلایل مختلف و دارا بودن شرایط اسکان می‌یابند.

وی از اسکان 36 دانش‌آموز در سال گذشته در این مجتمع فرهنگی و آموزشی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی قبل جدا از اختصاص سرانه به هر نفر از این دانش‌آموزان، بیش از 90 میلیون تومان نیز اعتبار صرف شده ست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تقویتی، آموزشی، فرهنگی و بهره‌گیری از حضور مشاورین و روحانیون از جمله خدمات و برنامه‌های ارائه شده به این دانش‌آموزان در مجتمع فرهنگی آموزشی مجتمع مرحوم آرامش است.

قدیمی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، دوره‌های آموزشی بهداشتی، پیشگیری از اعتیاد، اطفای حریق، کامپیوتر و غیره از دیگر برنامه‌های اجرا شده برای این دانش‌اموزان است.

به گفته وی، در کنار فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع این مجتمع در کانون ولایت سنندج نیز برای دانش‌آموزان زیرپوشش برنامه‌های خاصی برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج بیان داشت: در تابستان امسال 650 دانش‌آموز شامل 350 دختر و 300 پسر از برنامه‌های مختلف کانون ولایت شهرستان سنندج بهره‌مند شده‌اند.

قدیمی افزود: کلاس حفظ و قرائت قرآن، آموزش مهارت‌های زندگی، کامپیوتر، گلسازی، نقاشی، اخلاق، سبک زندگی و احکام از جمله کلاس‌ها و برنامه‌های ارائه شده در کانون پیرو ولایت به این دانش‌آموزان بوده است.

وی در ادامه توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف زیرپوشش این نهاد را از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد سنندج، عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف به منظور تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج از برگزاری جشن عاطفه‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در راستای رفع مشکلات دانش‌آموزان نیازمند در آغاز سال تحصیلی نام برد و گفت: جشن عاطفه‌ها هر ساله با مشارکت دستگاه‌های مختلف در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

جمع‌آوری 134 میلیون تومان کمک‌های مردمی

به گفته قدیمی، خوشبختانه برگزاری این جشن ملی نقش مهمی در رفع مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد بسترهای مناسب برای ادامه تحصیل آنها داشته است.

وی از استقبال بسیار مطلوب مردمی سنندج در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و گفت: بر اساس آمار اولیه مردم خیّر و نوع‌دوست شهرستان سنندج بیش از 134 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج، در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته 130 درصد رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/79002/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول