اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

ملت ما در دل تحریم‌ها به پیشرفت‌های علمی رسید

فرماندار فهرج گفت: ملت ما در دل تحریم‌ها از نظر علمی پیشرفت کرد و دستاوردهای زیادی به دست آورد.

ملت ما در دل تحریم‌ها به پیشرفت‌های علمی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محمد برزنگ ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان فهرج با اشاره به اهمیت کسب علم و دانش به دانشجویان توصیه کرد با تحصیل علم و تهذیب نفس برای آینده بهتر تلاش کنند.

وی تقوا و پرهیزگاری را عامل موفقیت دانشجویان دانست و افزود: فرصت‌ها همچون ابر می‌گذرد و برای لحظه به لحظه آن باید برنامه‌ریزی کرد.

فرماندار فهرج با بیان اینکه با صبر و استقامت می‌توان در علم‌آموزی و کارها موفق شد، ابراز داشت: یک جوان موفق باید در زندگی برنامه‌ریزی داشته باشد.

برزنگ با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمن اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم ما در مقابل دشمن سبب شرمندگی و ذلت دشمنان و عزت و سربلندی برای ملت ما شد.

وی به مشکلات اقتصادی دولت اوباما اشاره کرد و اظهار داشت: دولت اوباما در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته و 30 درصد کارمندانش را به مرخصی فرستاده است.

برزنگ با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و راه‌اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای تصریح کرد: هدف دشمن به انحراف کشاندن جوانان این مرز و بوم است در حالی که نظام سلطه با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو است، اما می‌بینیم برای راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه‌های زیادی می‌کند.

وی با اشاره به توطئه‌های گسترده دشمن و تحریم ملت ما اظهار داشت: ملت ما از دل تحریم‌ها از نظر علمی پیشرفت کرد و دستاوردهای زیادی به دست آورد.

فرماندار فهرج بر گسترش علم و دانش تاکید کرد و همچنین علم‌آموزی و کسب دانش در دوران جوانی را مهم خواند و افزود: دانشجویان با قلب و فکری پاک باید از این فرصت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/80013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول