اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور:

50 دستگاه دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های کشور راه‌اندازی می‌شود

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال 50 دستگاه دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی کشور نصب و راه‌اندازی کنیم.

50 دستگاه دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داریوش امانی عصر امروز در جریان سفر به اردبیل و در دیدار با مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با بازدید از روند سرویس‌دهی منابع مدیریت راه‌ها در استان اردبیل اظهار داشت: مرکز مدیریت راه استان اردبیل یکی از پیشروترین، بهترین و با تجهیزات‌ترین مرکز در سطح کشور است که اقدامات و کارهای بسیار خوبی در این مرکز انجام شده و باید تلاش شود از این امکانات به بهترین نحو استفاده شود تا اثر‌گذاری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: اعتبار مرکز مدیریت راه در سال‌ جاری 16 میلیارد تومان بوده که تلاش می‌کنیم در این سال تعداد 50 دستگاه دوربین‌های نظارت تصویری در تمامی استان‌های کشور نصب و راه‌اندازی کنیم.

امانی تصریح کرد: با توجه به نقش مهم و اساسی این مرکز در آگاه‌سازی از چگونگی وضعیت راه‌های مواصلاتی به ویژه در فصل زمستان و فصول پرتردد و نیز عملکرد بسیار مثبت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های اردبیل در اطلاع‌رسانی از صدا و سیما باید تلاش شود تا کارها به صورت تیمی صورت گرفته و اثرگذاری بیشتری در رفتار ترافیکی مردم ایجاد شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور علاوه بر شرکت در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، هواشناسی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و فرماندهی پلیس راه استان برگزار شد، از مرکز مدیریت راه و شهرسازی و اداره کل هواشناسی استان نیز بازدید کرد.

راننده منضبط اردبیلی تجلیل شد

راننده منضبط و نمونه شرکت مسافربری جوان سیر ایثار اردبیل تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: شرکت مسافربری جوان سیر ایثار باید برای شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان در جهت تکریم مسافر و جلب رضایت مردم الگو باشد.

عبدالحسین علی‌اکبری افزود: این رانندگان زحمتکش و تلاشگر که در سال 91 هیچ تخلفی نداشته و قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای را رعایت کرده‌اند، مایه افتخار استان هستند.

وی با بیان اینکه مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان باید با آخرین قوانین و مقررات حمل و نقلی آشنا باشند، تصریح کرد: اولین بحث در حمل و نقل جاده‌ای بحث ایمنی است و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافربری و مسئولان فنی باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند و از تأیید کردن فنی وسیله نقلیه به صورت صوری خودداری کنند.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: هیچ راننده وسیله نقلیه حق ندارد در خارج از پایانه مسافری در میادین شهر اقدام به سوار و پیاده کردن مسافر کنند و از مسافران محترم نیز دعوت می‌کنیم از داخل پایانه مسافری اقدام به تهیه بلیط و مسافرت کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان با بیان اینکه همه ما باید به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کنیم، اضافه کرد: تکریم مسافر و جلب رضایت مردم در نهایت جلب رضایت خداوند متعال است و رانندگان عزیز باید برای انجام فرایض دینی و نماز در بهترین مکان توقف کنند و همه باید در جهت حل مسائل و مشکلات مسافران با همکاری و اتحاد تلاش بیشتری کنیم.

در این مراسم از 10 نفر از رانندگان نمونه شرکت مسافربری جوان سیر استان اردبیل که در سطح کشور به عنوان نمونه انتخاب شده بودند با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/62004/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول