اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبیک تأکید کرد

ضرورت نصب دوربین‌ در شهرستان آبیک

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک بر ضرورت نصب دوربین در نقاط مختلف شهرستان آبیک تأکید کرد.

ضرورت نصب دوربین‌ در شهرستان آبیک

منصور خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: با نصب دوربین‌های متعدد در سطح شهرستان آبیک، بسترهای لازم برای برقراری امنیت و کنترل امور ترافیکی و انتظامی فراهم می‌شود.

وی افزود: نصب دوربین برای نخستین‌بار در شهرستان آبیک با همکاری بخشدار مرکزی این شهرستان در روستای زیاران آغاز شده است.

این مسئول ادامه داد: یک دوربین در ورودی زیاران در جاده اصلی به اتوبان و یک دوربین در ورودی خود روستا نصب شده؛ این در حالی است که در ورودی روستای صمغ‌آباد نیز یک دوربین نصب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در سال گذشته در شورای تأمین شهرستان آبیک مصوب شد که از سوی شهرداری آبیک اقدامات لازم برای نصب دوربین صورت گیرد که این امر تاکنون تحقق نیافته است.

خدایی تصریح کرد: نصب دوربین در ورودی روستاهای ناصرآباد و کوندج که دارای دو مقر انتظامی هستند، در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه نصب دوربین مسئولان شهرستان آبیک به ویژه فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب پیگیر تحقق این موضوع هستند.

این مسئول اذعان داشت: در نشستی با شوراهای اسلامی شهر آبیک در خصوص نصب دوربین در سطح شهر آبیک نیز تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه تعداد دوربین‌ها در نقاط مختلف مشخص شده است، متذکر شد: اگر بخواهیم به صورت عادی دوربین بسته شود 10 دوربین، اگر به صورت ویژه بسته شود تا 20 دوربین و اگر به صورت فوق‌العاده و عالی بسته شود بین 30 تا 35 دوربین در شهرستان آبیک نیاز داریم که نصب شود.

خدایی یادآور شد: با تحقق نصب 30 تا 35 دوربین در سطح شهرستان آبیک، همه ورودی‌ها، خروجی‌ها و اماکن و اصناف زیر پوشش دوربین‌ها قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/77006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول