اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی صورت می‌گیرد

افتتاح یک پایگاه امداد جاده‎ای در شهرستان زهک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی یک پایگاه امداد جاده‎ای در شهرستان زهک افتتاح می‌شود.

افتتاح یک پایگاه امداد جاده‎ای در شهرستان زهک

حسن مصفا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی برنامه‌های مختلفی با مشارکت دستگاه‎های امدادی در سطح سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود که از جمله آن افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان زهک است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان عنوان کرد: برای راه‌اندازی و افتتاح این پایگاه، 300 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: با وجود این پایگاه، شماره پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر در سیستان و بلوچستان به 24 پایگاه می‌رسد.

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد پایگاه، یک پایگاه ساحلی، یک پایگاه دریایی و دیگری پایگاه امداد و نجات کوهستان است.

مصفا با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی هنوز نیاز به افتتاح پایگاه امداد و نجات داریم، ادامه داد: برای رسیدن به استاندارد لازم، باید در کل 35 پایگاه در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان افتتاح شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اذعان داشت: تا پایان سال‌جاری افتتاح یک پایگاه جاده‎ای و دو پایگاه دریایی نیز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول