اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان خبر داد

افزایش کشفیات موادمخدر صنعتی در نهبندان

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان از افزایش کشفیات موادمخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

افزایش کشفیات موادمخدر صنعتی در نهبندان

حسن کاهنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی در حقیقت فلسفه‌ای جز خدمت‌رسانی و تامین امنیت در جامعه را ندارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سال جاری با شعار مردم‌مداری، قانون‌مداری و روزآمدی کار خود را آغاز کرده است و در راستای این سه رکن اهداف و برنامه‌های خود را تدوین و اجرایی می‌سازد.

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان با بیان اینکه این شهرستان در کنار کشوری پر مخاطره به نام افغانستان قرار دارد، تصریح کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر سنتی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است اما در شش ماهه نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی در نهبندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و پلیس در این شهرستان با پدیده شوم قاچاق مواد سوختی برخورد قاطع دارد، اظهار داشت: طی شش ماهه نخست سال جاری میزان کشفیات سوخت در نهبندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 13 درصدی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/69003/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول