اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

مردم در تامین امنیت با نیروی انتظامی همکاری کنند

امام جمعه خمینی‌شهر گفت: مردم باید در تامین امنیت و حل مشکلات شهرستان و برخورد با معضلات اجتماعی و مفاسد با نیروی انتظامی همکاری کنند.

مردم در تامین امنیت با نیروی انتظامی همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام عباس رحیمی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امروز تامین امنیت جامعه، نوامیس، خانواده‌ها و جاده‌های کشور در ایام تعطیلات و طول سال به عهده مامورین نیروی انتظامی است و کارکنان نیروی انتظامی با وجود مشکلات بسیاری که دارند نباید در وظایف خود کوتاهی کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی حامی ملت و حافظ امنیت جامعه است و مردم ما باید قدردان زحمات مامورین نیروی انتظامی باشند.

امام جمعه خمینی‌شهر از همه مردم خواست تا برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های مشترک بین دام و انسان از کشتار گوسفندان قربانی در منازل و معابر سطح شهر خودداری کنند و با مراجعه به کشتارگاه خمینی‌شهر با معاینه و ذبح رایگان قربانی خود به بهداشت و سلامت مردم و جامعه کمک کنند.

رحیمی خطاب به تعدادی از نشریات جدیدالانتشار محلی گفت: چاپ بعضی از مطالب اخیر، در حوزه دین و فقاهت و شهادت، موجب اعتراض و نگرانی تعدادی از مردم متدین و بسیجیان خمینی‌شهر شده است.

وی با اشاره به این‌که چاپ این مطالب نشانه عدم تجربه و توجه به رعایت اصول دینی و انقلابی بوده است، گفت: نشریات محلی تلاش کنند در چاپ مطالب در حوزه دین انقلاب دچار غفلت نشوند.

امام جمعه خمینی‌شهر ضمن دفاع از فعالیت نشریات محلی شهرستان گفت: فعالیت نشریات محلی باعث تقویت جایگاه فرهنگی شهرستان می‌شود اما چاپ این‌گونه مطالب به اعتبار نشریات محلی لطمه وارد می‌کند و مسئولان این نشریات باید از انعکاس بعضی از مطالب بدون منبع و بدون نظر کارشناسی خودداری کنند.

انتهای پیام/2301/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول