اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد

کشف 20 تن مواد مخدر در اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال با کمک مردم توانستیم بیش از 20 تن کشفیات مواد مخدر داشته باشیم، گفت که این نسبت به سال گذشته 67 درصد افزایش داشته است.

کشف 20 تن مواد مخدر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: این هفته که هفته گرامیدشت ناجاست با سه شعار مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدمداری روبرو هستیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «بزرگترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است»‌، افزود: در 6 ماهه نخست سال 1392 عملکرد اعتقاد مردم به پلیس در حد مطلوب و خوب ارزیابی شده است که این امر با همکاری و همدلی مردم همیشه در صحنه استان اصفهان محقق شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا عبارت است از (جامعه ایمانی، حفظ ارزش‌ها و امنیت اجتماعی) ادامه داد: موفقیت‌های کنونی سازمان مردمی ناجا به تعاملات خوب و حساب شده با مردم برمی‌گردد.

وی با اشاره به مأموریت‌های 6 ماهه نخست امسال نیروی انتظامی استان اصفهان، افزود: اولین دغدغه مردم استان اصفهان مبارزه جدی و قاطع با بحث مواد مخدر است.

این مسئول نظامی با بیان اینکه با کمک همین مردم امسال توانستیم بیش از 20 تن کشفیات مواد مخدر را داشته باشیم، تأکید کرد: نسبت به سال گذشته کشفیات مواد مخدر در سطح استان 67 درصد افزایش یافته است.

آقاخانی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، تصریح کرد: دومین موضوعی که در 6 ماهه اول امسال پیگیری بوده‌ایم تلاش برای رونق دادن پلیس فتای استان بوده است که امروزه می‌توانیم بگوییم پلیس فتای استان اصفهان در بحث مبارزه با جرائم سایبری رتبه اول کشور را دارا است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به سومین موفقیت نیروی انتظامی استان اصفهان در برخورد با مسائل و معضلات اجتماعی گفت: ارائه خدمات آموزشی، برگزاری بیش از 70 نمایشگاه سیار و رسیدگی به بیش از 8 هزار پرونده در مراکز نظامی و همچنین جلوگیری از ارجاع آنها به مراجع قضایی را می‌توان از سایر موفقیت‌ها و تلاش‌های فرزندان خدوم ناجا در استان اصفهان نام برد.

وی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای مددکاری در کلانتری‌‌ها افزود: با کمک اصحاب رسانه و مردم با فرهنگ‌سازیی که توانستیم انجام دهیم، امروزه شاهد کاهش 70 درصدی تصادفات در استان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به بحث ارتباطات و شکایت مردم به سامانه تلفنی 197 ادامه داد: بیش از 41 هزار تلفن در 6 ماهه نخست سال 92 جز ملاقات‌های چهره‌به‌چهره صورت پذیرفته است.

آقاخانی با بیان اینکه 81 درصد عملیات‌های نیروی انتظامی استان اصفهان در بحث قاچاق، کالا و مواد مخدر افزایش داشته است، تصریح کرد: در جرایم خشن 35 درصد کاهش و در کشفیات 85 درصد با موفقیت عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به بحث برخورد با تجهیزات ماهواره اظهار کرد:‌ بحث مسائل سازمانی و درون‌سازمانی نیروی انتظامی استان اصفهان بیش از 15 هزار کارمند دارد که در قسمت‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه 2 هزار حافظ یک جزء قرآن در سطح استان تربیت شده است، ادامه داد: 500 دانشجو در مرکز علمی کاربردی ناجای استان اصفهان مشغول آموزش هستند.

این مسئول نظامی با بیان اینکه 4 هزار و 500 نفر از کارمندان ناجای استان اصفهان در طرح اشرافیت بر احکام اولیه شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در 6 ماهه دوم مبارزه با سرقت، معتادان،‌دستگیری مجرمین، برخورد را اراذل و اوباش، جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای، شناسایی مراکز فساد، برنامه‌ریزی و توسعه فرهنگ ترافیک و کارهای عملیاتی و میدانی با رویکرد عملی را در دستور کار داشت.

انتهای پیام/63023/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول