اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش‌ ماهه نخست امسال محقق شد

کاهش 11 درصدی جرائم مسلحانه و افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: در شش‌ ماهه نخست امسال با تلاش نیروهای متعهد و متخصص نیروی انتظامی کاهش جرائم و افزایش کشفیات از جمله، جرائم مسلحانه 11 درصد کاهش و دستگیری سارقان 68 درصد افزایش داشته است.

کاهش 11 درصدی جرائم مسلحانه و افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی‌کرم بازیان امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: بزرگترین وظیفه و خدمت هر نظام، حکومت و دولتی ایجاد امنیت اعم از امنیت جانی، ناموسی، ملی و شغلی برای مردم جامعه است.

وی پلیس را یکی از ارکان اصلی تأمین امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: با وجود امنیت زندگی به کام مردم شیرین و زمینه رشد، توسعه و پیشرفت یک کشور فراهم می‌شود.

بازیان با بیان این‌که تأمین امنیت همه جانبه برای مردم و پهنای ایران اسلامی کار ساده و آسانی نیست، تصریح کرد: بسیاری از مأموریت‌ها در این راستا همراه با خطرات جانی و گاهی مواقع آبرویی برای مأموران و خانواده آنها مواجه می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران ادامه داد: مسئولیت پلیس در جمهوری اسلامی بسیار خطیرتر و اگر قصد غربت در میان باشد مجاهد فی‌سبیل‌الله بوده و اجر و مزد واقعی آنها نزد خداوند بزرگ محفوظ است.

بازیان تأکید کرد: اگر در هر شرایطی خدای ناخواسته امنیت مردم مورد معامله قرار گیرد؛ بزرگترین خیانت در حق مردم صورت گرفته که این اقدام به سادگی قابل بخشش نیست.

وی امنیت را سنگ زیربنای حیات فرد و جامعه دانست و گفت: شرط اساسی برای هرگونه پیشرفت، رشد، توسعه و ارتقاء مادی و معنوی امنیت است.

این مقام انتظامی در گچساران عنوان کرد: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

بازیان با اشاره به عملکرد شش‌ ماهه نخست امسال نیروی انتظامی گچساران اظهار کرد: نیروی انتظامی با داشتن نیروهای متعهد، متخصص و ولایت‌مدار همه تلاش خود را در راستای تأمین آسایش عمومی مردم به‌کار بسته‌ است که این امر سبب کاهش جرائم و افزایش کشفیات در شش‌ ماهه نخست امسال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران افزود: در شش ماهه نخست امسال با تلاش و همت نیروی انتظامی گچساران جرائم مسلحانه 11 درصد کاهش و دستگیری سارقان 68 درصد افزایش یافته است.

بازیان همکاری و تعامل مردم و مسئولان ادارات و نهادها را گامی بزرگ و موثر در تأمین امنیت جامعه دانست.

انتهای پیام/82001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول