اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران عنوان کرد

برخورد جدی ناجا با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از برخورد جدی این نیرو با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در گچساران خبر داد.

برخورد جدی ناجا با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در گچساران

علی‌کرم بازیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که بزرگترین وظیفه از دیدگاه مقام معظم رهبری برای نیروی انتظامی پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: پایه‌های تشکیل اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر سه عنصر دستگاه نیروی انتظامی، مردم‌مداری و قانون‌مداری بوده و پیمان ما و مردم بر اساس قانون است.

افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان در گچساران

وی افزود: بر اساس نظرخواهی نیروی انتظامی گچساران از مردم این شهرستان، همه شهروندان انتظار حضور ملموس‌تر و محسوس‌تر پلیس در صحنه اجتماع را مطرح کرده‌اند.

بازیان تصریح کرد: حضور ملموس‌تر و محسوس‌تر نیروی انتظامی در صحنه اجتماع، جز با مشارکت مردم در طرح‌های پلیس که طرح ارتقای امنیت اجتماعی بوده میسر نمی‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران تأکید کرد: اگر نیروی انتظامی به تنهایی قصد تأمین امنیت جامعه را داشته باشد، به طور قطع در این راه موفق نخواهد بود.

بازیان با بیان این‌که همکاری مردم و دیگر سازمان‌ها می‌تواند نقش مهمی در تولید امنیت اجتماعی ایفا کند، اظهار کرد: نیروی انتظامی گچساران در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله خود با توجه به وجود تهدیدات و آسیب‌های موجود شهرستان تلاشی مضاعف دارد.

وی ادامه داد: این نهاد با داشتن نیروهای متعهد، متخصص و ولایت‌مدار همه تلاش خود را در راستای تأمین آسایش عمومی مردم و پیشگیری از وقوع جرائم؛ به کار گرفته که این امر سبب کاهش جرائم و افزایش کشفیات در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته شده است.

این مقام انتظامی در گچساران با بیان برخی از موفقیت‌های نیروی انتظامی این شهرستان در شش ماهه نخست امسال ابراز داشت: در این مدت جرائم مسلحانه در این شهرستان 11 درصد کاهش داشته است.

بازیان افزود: دستگیری سارقان در این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم ناجا افزایشی 68 درصدی داشته است.

برخورد جدی نیروی انتظامی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در گچساران

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با تلاش و زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی گچساران شاهد کاهش 75 درصدی قتل، 33 درصدی خودکشی و 18 درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری و افزایش 85 درصدی کشف سرقت‌ نسبت به سال گذشته بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از برخورد جدی با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و قاچاقچیان کالا، ارز و مواد مخدر و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

بازیان در ادامه با تشکر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی گچساران گفت: در راستای ایجاد امنیت روانی، شغلی و مالی جامعه شهری گچساران با تلاش‌های نیروی انتظامی ایران شهرستان گام مهمی در کشف سرقت‌های صورت گرفته برداشته شد.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول