اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه:

طرح مردم‌یاری در کهگیلویه اجرا شد

رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: طرح مردم‌یاری در روستای محروم اسفندان از توابع شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اجرا شد.

طرح مردم‌یاری در کهگیلویه اجرا شد

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: طرح مردم یاری در روستای محروم اسفندان از توابع شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اجرا شد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: سرکشی از مناطق محروم و کمک در جهت توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کاری کمیته امداد شهرستان کهگیلویه می‌باشد.

وی افزود: به همین منظور اکیپی با محوریت کمیته امداد و به مناسبت هفته نیروی انتظامی به روستای اسفندان از توابع بخش دیشموک عزیمت و اقدامات خوبی در این روستا انجام گرفت.

رحیمی‌نیا با بیان این مطلب که هر ساله در هفته نیروی انتظامی این اقدام انجام می‌گیرد، تصریح کرد: اکیپ درمانی کامل با پزشک، تزریقات و دارو در روستا مستقر و بالغ بر 200 نفر از اهالی این روستا ویزیت و دارو به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه بیان کرد: به تمامی دانش‌آموزان روستا لوازم‌التحریر و نوشت افزار اهدا و همچنین تعداد زیادی مواد شوینده شامل مایع دستشویی و پودر شوینده بین اهالی روستا توزیع شد.

رحیمی‌نیا خاطرنشان کرد: اولویت هزینه کردن اعتبارات در سرفصل‌های کاری با محروم‌ترین روستاهای شهرستان در دستور کار قرار دارد و این نهاد آمادگی خود را در جهت اعطای وام‌های خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت با توجه به توان آن‌ها و ظرفیت‌های موجود در هر منطقه و سوق دادن افراد به سوی توانمندسازی و خوداتکایی اعلام کرده است.

وی از فرماندهی نیروی انتظامی به خاطر همکاری با این نهاد جهت ریشه‌کن کردن چهره کریه فقر در مناطق محروم تشکر کرد.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول