اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سهرورد خبر داد

بازدید کودکان و نوجوانان سهروردی از غار کتله‌خور زنجان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سهرورد گفت: کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری سهرورد از غار کتله‌خور زنجان بازدید کردند.

بازدید کودکان و نوجوانان سهروردی از غار کتله‌خور زنجان

معصومه رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سهرورد اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این هفته برنامه‌های متنوع و شادی برای کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان به مناسبت هفته ملی کودک از کانون پرورش فکری سهرورد بازدید کردند، گفت: نمایشگاه و ایستگاه‌ نقاشی، سفالگری و کاردستی آثار کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری سهرورد در حال برگزاری است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سهرورد ادامه داد: علاقه‌مندان و عموم مردم سهرورد به آثار کودکان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون فیلمی تهیه شده و برای کودکان و نوجوانان پخش می‌‌شود، گفت: همچنین پرواز بادبادک‌ها نیز برای علاقه‌مندان به این تفریح برگزار شده است.

رجبی برگزاری اردو و بازدید کودکان و نوجوانان از غار کتله‌خور زنجان را از برنامه‌های کانون پرورش فکری اعلام کرد و افزود: امید است با برگزاری این برنامه‌ها علاقه کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های کانون افزایش یابد.

وی در ادامه به برنامه‌های مختلف کانون پرورش فکری اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های کانون در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و معارف برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سهرورد شعرخوانی، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، نمایش خلاق و نمایش عروسکی را جزو برنامه‌های فرهنگی کانون دانست و گفت: همچنین برنامه‌هایی همچون نقاشی، سفالگری، تحقیق و پژوهش و... برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به برگزاری برنامه‌های دینی و معارف در کانون پرورش فکری اشاره کرد و افزود: روخوانی قرآن، معرفی حدیث، معرفی امامان معصوم و ... جزو برنامه‌های دینی کانون است.

رجبی با اشاره به اینکه استقبال کودکان دختر سهرورد بیشتر از کودکان پسر است، تصریح کرد: دختران مقطع ابتدایی استقبال بیشتری از برنامه‌های کانون دارند.

انتهای پیام/73008/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول