اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود خبر داد

صدور 50 جلد اسناد مالکیت روستایی در ایجرود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری 50 جلد اسناد مالکیت روستایی در ایجرود صادر شده است.

صدور 50 جلد اسناد مالکیت روستایی در ایجرود

جواد تقی‌بیگلو امروز گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود در سال‌جاری صدور اسناد مالکیت روستایی را پیگیری کرده است.

وی صدور اسناد مالکیت روستایی را در مناطق زیر 25 هزار نفر جمعیت عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک این فعالیت‌ها صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود از تشکیل 542 پرونده ثبتی خبر داد و تاکید کرد: همچنین 542 فقره پرونده ثبتی در سطح شهرستان تشکیل شده است.

این مسئول به دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان ایجرود اشاره کرد و ابراز داشت: در زمینه کارشناسی صدور پروانه‌های ساختمانی و استعلامات نیز اقداماتی صورت گرفته است.

تقی‌بیگلو از از 496 مورد کار کارشناسی در صدور پروانه‌های ساختمانی خبر داد و تاکید کرد: اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود به تملک زمین‌های روستایی اشاره کرد و گفت: تملک زمین‌های روستایی ینگی کند سیدلر در سال‌جاری صورت گرفته است.

وی همچنین از تملک زمین‌های روستایی خانجین خبر داد و ادامه داد: در روستاهای هلیل‌آباد و خانقاه نیز این اقدامات صورت گرفته است.

تقی‌بیگلو این اقدامات را در جهت توسعه روستاها عنوان کرد و یادآور شد: این تملک‌ها در مجموع بالغ بر 25 هکتار برآورد شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود با بیان اینکه برای توسعه روستاها اقدامات لازم صورت می‌گیرد، افزود: در همه زمینه‌‍‌ها تلاش می‌شود.

این مسئول در پایان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی را یادآور شد و تاکید کرد: در سال‌جاری در این راستا تلاش شده است.

انتهای پیام/73007/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول