اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دیّر مطرح کرد

بهسازی شبکه‌های آب روستایی/ اولویت واگذاری اراضی با بومیان

فرماندار شهرستان دیّر گفت: بهسازی شبکه‌های آب روستایی بردخون در دستور کار است و اولویت واگذاری اراضی با بومیان خواهد بود.

بهسازی شبکه‌های آب روستایی/ اولویت واگذاری اراضی با بومیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی ظهر امروز در نشست با شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش بردخون اظهار داشت: در انتخابات 24 خرداد و با انتخاب رئیس‌جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه سیاسی محقق شد و اکنون با حضور در عرصه خدمت‌رسانی به خلق حماسه اقتصادی کمک می‌کنیم.

وی افزود: با اندیشه و خلاقیت و مدیریت داخلی موانع و سختی‌ها را از بین ببرید و با تعامل اعضاء و دهیاران و ارتباط سازنده با مسئولان اجرایی و حمایت مردم می‌توانید تغییرات اساسی و زیربنایی در روستاها ایجاد کنید و با وجود برخی محدودیت‌ها مسئولان هیچگاه دست از همکاری و کمک بر نمی‌دارند.

فرماندار شهرستان دیّر اضافه کرد: شوراها همواره پیگیر امور و برنامه‌محور باشند و با اولویت‌بندی خواسته‌ها، کمبودها، همراهی مردم و همگامی با مسئولان حلقه بین مردم و مسئولان باشند و ضمن اطلاع‌رسانی خدمات دولت، خود را درگیر امور اجرایی نکنند و به عنوان ناظری امین وظایف خود را انجام دهند و با حمایت از دهیاران به فردایی بهتر برای منطقه خود بیندیشند.

بحرانی با اشاره به جنگ نابرابر دشمن، گفت: نسبت به فضا و امکانات فرهنگی حساس باشید و با ترویج معنویات و حضور روحانی و گسترش برنامه‌های دینی و سرگرم‌کننده پرمحتوا و توجه به مسائل جوانان بویژه ازدواج زمینه ایجاد روستایی نمونه را فراهم کنید.

فرماندار شهرستان دیّر با بیان اینکه کارگروه کشاورزی فعال‌ترین کارگروه استان در سال 91 بوده، تصریح کرد: بهسازی شبکه‌های آب روستایی، نوسازی لوله‌ها، تکمیل طرح‌های هادی و عمران روستایی، گازکشی به همه روستاهای بخش، واگذاری اراضی به متقاضیان کشاورزی و مسکن را در برنامه قرار داده‌ایم و ضمن توجه به گسترش گیرنده‌های صدا و سیما به ایجاد و تکمیل فضاهای ورزشی اهتمام داریم.

اولویت واگذاری اراضی به بومی‌ها

این مسئول ادامه داد: در واگذاری اراضی ملی اولویت با بومیان است و موضوع مهم اینکه شوراها باید نظارت کافی بر پخت نان در نانوایی‌ها داشته باشند تا بهترین نان به مردم تحویل شود.

وی خاطرنشان کرد: آمارگیری مسکن روستایی در سه روستای سجادیه، بردخون کهنه و شهنیاء بخش بردخون اجرا می‌شود و دهیاری‌ها و شوراها همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند.

بحرانی با تقدیر از همه مسئولان گفت: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نهادی خودکفا و متکی به کمک‌های مردمی هستند.

فرماندار شهرستان دیّر در پایان با بیان اهمیت جایگاه ورزش در گسترش سلامت جامعه گفت: سال گذشته و امسال 800 میلیون ریال برای بازسازی و مرمت استادیوم ورزشی شهر بردخون هزینه شده و تجهیزاتی برای سالن ورزشی شهر و روستاها تأمین شده است.

انتهای پیام/66003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول