اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

آغاز به کار نمادین طرح آمارگیری ویژگی‌های مسکن روستایی مازندران

طرح آمارگیری ویژگی‌های مسکن روستایی مازندران به صورت نمادین با حضور استاندار مازندران در قائمشهر آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمادین طرح آمارگیری ویژگی‌های مسکن روستایی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، سومین دوره طرح آمارگیری ویژگی‌های مسکن روستایی مازندران ظهر امروز به صورت نمادین با حضور استاندار مازندران در شهرستان قائمشهر کار خود را کرد.

ربیع فلاح جلودار با حضور در منزل یکی از اهالی روستای بالالموک این شهرستان به صورت نمادین سئوالات مربوط به این طرح آمارگیری را از یکی از روستاییان پرسید و به صورت نمادین این طرح را در مازندران کلید زد.

استاندار مازندران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این آمارگیری در راستای مشخص شدن وضعیت و ویژگی ساختمان‌های روستایی انجام می‌شود، یادآور شد: این طرح به صورت رسمی از فردا شنبه 20 مهرماه همزمان با سراسر کشور در این استان کشور کار خود را دنبال می‌کند.

فلاح جلودار با بیان اینکه در این طرح وضعیت کمی و کیفی مسکن روستایی مشخص می‌شود، افزود: مسئولیت این آمارگیری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت یازدهم در مازندران ادامه داد: آمار پایه هر برنامه‌ریزی است و عملکرد بنیاد مسکن نیز در این آمارگیری مشخص می‌شود.

به گزارش فارس، سومین دوره طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در سال 92 از 20 مهر ماه شروع می‌شود و تا 20 آبان سال جاری ادامه می‌یابد که این طرح در دو دوره قبل این طرح طی سال‌های 82 و 87 به مرحله اجرا رسید.

فلاح در حاشیه این مراسم از سالن ورزشی بالالموک قائمشهر که عملیات اجرایی آن از سال 74 آغاز شده و همچنان پس از 18 سال نیمه تمام است، بازدید کرد البته اهالی این روستا در بازدید استاندار از این پروژه ناتمام گله‌های خود را مبنی بر عدم تکمیل سالن ورزشی اعلام کردند.

استاندار مازندران همچنین از پارک روستایی بالالموک دیدن کرد.

از دیگر حواشی این سفر استاندار مازندران به قائمشهر این بود که با توجه به اعلام قبلی مقرر شد استاندار مازندران از روستای اسکندرکلای این شهرستان به عنوان تنها روستای بدون زباله بازدید کند که بنا به دلایل نامعلومی این برنامه به تعویق افتاد.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول