اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هفتکل خواستار شد

برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه ولایت

امام جمعه هفتکل از همه مردم و مسئولان خواست تا جشن‌های دهه ولایت را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هفتکل در مسجد جامع حضرت حجت (عج) اظهار کرد: از همه مردم و مسئولان می‌خواهم تا جشن‌های دهه ولایت را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

وی افزود: در هفته آینده دهه ولایت آغاز می‌شود لذا از مسئولان به ویژه شورای شهر و شهردار درخواست می‌کنم شهر هفتکل را به نحو شایسته‌ای چراغانی و آذین بندی کنند.

امام جمعه هفتکل با درخواست از مسئولان و مردم برای برگزاری جشن‌های باشکوه دهه ولایت تاکید کرد: باید این جشن‌ها با شکوه خاصی برگزار شود تا دیگران نگویند که مسلمانان فقط عزاداری می‌کنند و در شادی ائمه اطهار (ع) جشن و سرور برپا نمی‌کنند.

استاد حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) هفتکل در ادامه به 23 مهرماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب اشاره کرد و یاد و خاطره آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی امام جمعه شهید کرمانشاه که در سال 1361 به شهادت رسید را گرامی داشت.

این روحانی هفتکلی، در ادامه با اشاره به وقوع چند زلزله‌های در شهرستان هفتکل تصریح کرد: زلزله یکی از بلایای طبیعی است که اتفاق می‌افتد لذا از معمار‌ها و بنا‌ها می‌خواهم در مقاوم ساختن، ساختمان‌های مختلف تلاش جدی به خرج دهند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این هفته را به سبز پوشان این نیرو تبریک گفت و از تلاش آن‌ها در برقراری امنیت در جامعه تقدیر کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هفتکل در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اهواز روز نابینایان را گرامی داشت و این روز را به روشندلان کشورمان تبریک گفت.

خلیلی پیربلوط با اشاره به هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، این روز را به همه شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: حضرت باقرالعلوم (ع) پنجمین امام و هفتمین معصوم بوده‌اند که در سال 114 هجری قمری به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول