اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله موسوی جزایری:

استکبار باید واقعیتی به نام ایران قدرتمند را بپذیرد

امام جمعه اهواز گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند است که استکبار باید این را بپذیرد.

استکبار باید واقعیتی به نام ایران قدرتمند را بپذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نمازجمعه که ظهر امروز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و انجام واجبات، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به یک کشور قدرتمند تبدیل شده است که استکبار جهانی به ویژه ایالات متحده آمریکا مجبورند این واقعیت را بپذیرند.

وی افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران مانند ماه شب 14 در دنیا می‌درخشد و عالم را نورانی کرده است که آزادی خواهان از این نور فیض می‌برند.

امام جمعه اهواز در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با سفر رئیس جمهور به ایالات متحده اشاره کرد و گفت: ایشان به عنوان ولی فقیه زمان و سکان دار انقلاب اسلامی در خصوص مذاکره با آمریکا پیش‌بینی‌هایی داشته‌اند که به وقوع پیوست.

وی با اشاره به دیپلماسی نرمش قهرمانانه که از سوی ولی امر مسلمین جهان مطرح شد تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به آمریکا موضوعاتی مطرح شد که در راستای نرمش قهرمانانه بود ولی با گذشت چند روز از این سفر، پیش‌بینی‌های رهبر فرزانه انقلاب به وقوع پیوست زیرا ایشان به مذاکره با آمریکا خوشبین نبوده‌اند و نظرشان را نیز اعلام کردند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به مذاکره با آمریکا خوشبین نبود، می‌دانست که آمریکایی‌ها با صداقت وارد مذاکره نمی‌شوند و این بار را به مقصود نمی‌رسانند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا در دیداری که با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشت دور همه مواضع قبلی خود خط کشید و نظرات خود را به نفع رژیم غاصب صهیونیست و بر ضد جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر این نکته که مواضع اوباما برای ما مهم نیست یادآور شد: اگر یک نظرسنجی در آمریکا انجام شود اکثر ملت این کشور طرفدار و دوستدار جمهوری اسلامی ایران ‌هستند و مخالفت خود را با سیاست‌ها و مواضع دولت خود را اعلام می‌کنند.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: دولت آمریکا زیر انگشتان سران رژیم صهیونیستی له شده است و توان حرکت ندارد، حتی کاری را که به نفع کشور و ملت خود است را نمی‌تواند بدون اجازه این رژیم اشغالگر انجام دهد.

وی با بیان اینکه افکار عمومی جهان علیه سیاست‌های دولت آمریکاست اضافه کرد: سران کشور آمریکا مصالح کشور خودشان را رعایت نمی‌کنند.

موسوی جزایری با یادآوری این نکته که رژیم صهیونیستی هیچ جایگاهی در بین ملت‌ها ندارد متذکر شد: همه حق‌طلبان دنیا فقط چشم به یک نقطه دوخته‌اند و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند اسلام پیروز است و جمهوری اسلامی ایران با تمسک به اسلام، اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) به راه خودش ادامه می‌دهد و هر روز نیز بر قدرتش افزوده می‌شود.

وی در ادامه به پیشرفت‌های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: به حمدالله جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف علمی از جمله انرژی هسته‌ای، پزشکی و سلول‌های بنیادین همچنین توان نظامی و موشکی جزو چند کشور بر‌تر دنیاست.

استاد حوزه علمیه اهواز متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران به یک کشور قدرتمند تبدیل شده است که استکبار جهانی به ویژه ایالات متحده آمریکا مجبورند این واقعیت انکارناپذیر را بپذیرند.

این روحانی خوزستانی در ادامه به 23 مهرماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب اشاره کرد و یاد و خاطره آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی امام جمعه شهید کرمانشاه را گرامی داشت.

وی در ادامه با اشاره به جمعه خونین سال 1366، شهادت جمعی از زائران خانه خدا به دست رژیم آل سعود در 6 دی الحجه سال 1407 هجری قمری را تسلیت گفت.

موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه اهواز روز نابینایان را گرامی داشت و این روز را به روشندلان کشورمان تبریک گفت.

انتهای پیام/72010/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول