اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلیل آباد:

آمریکا 35 سال است برای ایران سنگ‌اندازی می‌کند

امام جمعه خلیل آباد گفت: با دشمن باید همیشه دشمن بود زیرا آمریکا در طول 35 سال انقلاب اسلامی به هر طریقی نخواسته ایران مستقل بماند و سنگ‌اندازی کرده است.

آمریکا 35 سال است برای ایران سنگ‌اندازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، حجت‌الاسلام سید رضا علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران با برشمردن نوع بلاهای طبیعی که بعضا نتیجه اعمال انسان‌ها است، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی و کمک به همنوعان و رسیدگی به نیازمندان از جمله سفارشات قرآن است که غضب الهی را دور می‌کند و به تاخیر می‌اندازد.

وی افزود: نگاه ما باید در خدمت‌رسانی یک نگاه فراگیر باشد و توجه به همه نیازمندان را در حد توان در برنامه خود داشته باشیم.

علوی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شکافنده علم امام محمد باقر (ع) و بیان زندگانی این امام همام بر برگزاری مراسم در روز شهادت این امام با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب تاکید کرد.

امام جمعه خلیل آباد فضیلت دعای عرفه امام حسین(ع) در روز عرفه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: عرفه روز نیایش بی‌واسطه با خدای رحمان و رحیم است.

خطیب جمعه خلیل آباد به سالروز شهادت زائران بیت الله الحرام اشاره کرد و افزود: امروز هر بلایی بر سر مسلمانان در دنیا می‌آید، از وهابیت است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر و کینه‌ورزی آمریکا و اسرائیل به ایران گفت: با دشمن باید همیشه دشمن بود زیرا آمریکا در طول 35 سال انقلاب اسلامی به هر طریقی نخواسته ایران مستقل بماند و سنگ‌اندازی کرده است.

وی موفقیت‌های ایران اسلامی را به برکت خون شهدا، رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: سیاستِ کاری در ایران برای همه قوا، منویات رهبر انقلاب است.

انتهای پیام/2202/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول