اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

مسئولان با تکیه بر اصول نظام اسلامی در سیاست خارجی حرکت کنند

امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان با تکیه بر اصول نظام اسلامی در سیاست خارجی حرکت کنند.

مسئولان با تکیه بر اصول نظام اسلامی در سیاست خارجی حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اگر ما شیعیان خوبی باشیم، امام زمان (عج) ظهور می‌کند و همه باید با تقوا و پرهیزگاری در این مسیر گام برداریم.

امام جمعه عسلویه در ادامه با بیان اینکه مبنای اسلام بر پنج محور استوار است گفت: نماز، زکات، روزه، حج و ولایت از این امور هستند که ولایت مهم‌ترین بخش است و ولایت بیشتر از بقیه مورد تاکید قرار دارد.

هاشمی‌نژاد در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحرکات هیئت دیپلماسی ایران در نیویورک اشاره کرد و ابراز داشت: مسئولان باید با تکیه بر اصول نظام اسلامی و با توجه به ارشادات مقام معظم رهبری در سیاست خارجی حرکت کنند تا شاهد موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حجاج ایرانی در بیت‌الله‌الحرام اضافه کرد: آل سعود با اشاره آمریکا این جنایت را مرتکب شدند.

امام جمعه عسلویه به روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه روز دعا و نیایش و مناجات است و باید دعای عرفه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

هاشمی‌نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت عید قربان بیان داشت: عید قربان روز قربانی کردن نفس و غلبه بر هواهای نفسانی است و روز چهارشنبه ساعت هفت صبح نماز عید قربان در مصلای جمعه برگزار می‌شود.

وی همچنین هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود: نیروی انتظامی در واقع تامین امنیت کشور را بر عهده دارد و امنیت کشور مرهون زحمات آنهاست.

امام جمعه عسلویه بر لزوم همکاری مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و یادآور شد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول