اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

سفر رهبری برکات مادی و معنوی فراوانی برای خراسان شمالی داشت

امام جمعه شیروان با نکوداشت سالروز سفر رهبری به استان خراسان شمالی تاکید کرد: سفر رهبری برکات مادی و معنوی فراوانی برای خراسان شمالی داشت.

سفر رهبری برکات مادی و معنوی فراوانی برای خراسان شمالی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شیروان که هم‌زمان با سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی برگزار شد، بیان داشت: استقبال تاریخی مردم از رهبری در نوزدهم مهر ماه سال گذشته برگ زرینی بود که بر افتخارات این استان ثبت شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم این استان با این حضور شور، شعار، شعور و دلبستگی خود را به ولایت فقیه در این سفر به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: به طور حتم با سفر معظم له به استان غبار محرومیت از این خطه زدوده شده و این سفر برکات مادی و معنوی فراوانی برای استان داشته است.

امام جمعه شیروان ادامه داد: همچنین گشوده شدن باب زندگی نوین اسلامی و سبک زندگی سعادت آفرین به روی ملت ایران را در  سفر مقام معظم رهبری به این استان  از جمله برکات بود.

وی همچنین پیام نوروزی مقام معظم رهبری و استقبال مردم از معظم‌له در 19 مهر سال گذشته را برشمرد و گفت: بی گمان حضور حماسی مردم استان و به خصوص شهرستان در استقبال از مولای خود بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس و دل رهبر را شاد کرد.

حجت‌الاسلام کوثری با بیان اینکه راه دست‌یابی به برکات این سفر تاریخی حرکت در مسیر تعیین شده زندگی اسلامی و رهنمودهای رهبری است، اضافه کرد: باید منویات رهبری در همه حال نصب‌العین مردم و مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه 15 عنوان برنامه محوری برای گرامیداشت این ایام و به خصوص روز سفر ایشان به شهرستان شیروان به اجرا در خواهد آمد، گفت: با برگزاری این برنامه‌ها خاطرات شیرین آن روز در اذهان مردم مرور خواهد شد.

کوثری در ادامه با محکوم کردن کشتار مردم عراق توسط تروریسم‌ در روزهای اخیر  اظهار کرد: اقدامات تروریستی که اکنون در عراق، سوریه، بحرین و پاکستان صورت می‌گیرد برای جبران شکست های متوالی آمریکا است و از سویی توجه دادن اذهان عمومی مردم جهان به این گونه مسائل است که کمتر رسوایی اقتصادی دولت آمریکا نمایان شود.

خطیب جمعه شیروان به جایگاه حج در نظام اسلامی هم اشاره کرد و افزود: حج از ارکان دین که موجب وحدت امت اسلام، تقویت بنیه اقتصادی، مانور بین‌المللی مبارزه با شرک و برائت از شیطان و حاکمان شیطان‌صفت می‌شود.

وی تاکید کرد: روح حج هم برائت از مشرکین است و حج ابراهیمی مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه شیروان با اشاره به در پیش بودن روز عرفه بر حضور آحاد مردم برای بهره‌گیری از فیوضات دعای عرفه در این شهرستان هم تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول