اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

آمریکا برای مذاکره دست از شیطنت بردارد

امام جمعه خرم‌دره گفت: اگر آمریکا در ادعای مذاکره صادق است، باید دست از شیطنت بردارد.

آمریکا برای مذاکره دست از شیطنت بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌دره ضمن تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع) به روایتی از آن حضرت اشاره کرد و اظهار داشت: صله رحم، اعمال را پاکیزه، اموال را بسیار، حساب (قیامت) را آسان مى‏کند و بلا را برطرف و روزی را زیاد می‌کند.

وی با تبریک عید سعید قربان یادآور شد: ابراهیم خلیل‎الرحمن با قربانی کردن اسماعیل خود به همه آموخت که برای اقامه دین خدا و عدل الهی باید از همه چیز خود گذشت و همه چیز را باید فدای دوست کرد.

خطیب نماز جمعه خرم‌دره با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بازوی مستحکم ولایت ملجا و پناهگاه و خادم مردم است و امنیت پایدار جامعه مدیون تلاش‌های پلیس مکتبی و ولایی است.

وی در ادامه به مساله مذاکره با آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: ملت ما اهل منطق، گفت‌وگو و مذاکره است ولی مذاکره با دولتی که به الفبای مذاکره پایبند باشد و زورگو، فریبکار و اهل شیطنت نباشد.

نورپور با اشاره به اینکه چگونه معقول است از طرفی، از مذاکره دم بزنند و از طرف دیگر تهدید کنند، ادامه داد: ملت ما به آمریکا هیچ اعتمادی ندارد و در طول بیش از 60 سال شاهد بی‌اعتمادی، خباثت و جنایات آمریکا بوده و لذا امروز مردم ما به آمریکا به عنوان دشمن و شیطان بزرگ نگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا بداند با شعار و ادعای مذاکره نمی‌تواند ملت رشید ایران اسلامی را فریب دهد، تصریح کرد: اگر آمریکا در ادعای مذاکره صادق است باید دست از شیطنت بردارد.

امام جمعه خرم‌دره در پایان یادآور شد: مسئولان محترم به ویژه تیم هسته‌ای کشورمان سعی و تلاش کنند همچون گذشته از حق و حقوق این ملت مظلوم جان و جانانه دفاع کنند و نباید غرور، منافع و استقلال ملی را فدای رضایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها کنند.

انتهای پیام/2308/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول