اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

آمریکایی‌ها به جای حرف زدن، اعتماد ملت ایران را جلب کنند

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با حرف زدن، تمام توطئه‌های سه دهه اخیر خود علیه ملت ایران را به اصطلاح خود درست کنند، اما اعتماد مردم ایران باید جلب شود.

آمریکایی‌ها به جای حرف زدن، اعتماد ملت ایران را جلب کنند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع کشورهای غربی در ایران به خطر افتاد و آنها برای بازگرداندن حکومت دست‌نشانده و سرسپرده، توطئه‌های بسیاری را علیه ملت ایران به کار بستند.

وی تصریح کرد: در این مدت توطئه‌های بسیاری را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها علیه ملت ما به کار بستند که از آن جمله می‌توان به ترور بزرگان انقلاب و حمایت از ارتش متجاوز رژیم بعث عراق در هشت سال جنگ تحمیلی و سپس تحریم‌های اقتصادی غیر قانونی و مغرضانه اشاره کرد.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت افزود: طی بیش از سه دهه اخیر کشورهای زورگوی غربی به رهبری آمریکا فشار بسیاری را به انقلاب اسلامی وارد کردند تا بتوانند مردم ما را به زانو درآورده و ما را از پیگیری اهداف انقلاب دور سازند.

گروسی تاکید کرد: به طور قطع ملت ایران این روزها را فراموش نکرده و نخواهند کرد و به راحتی فریب آمریکایی‌ها را نخواهند خورد.

* رهبری معظم انقلاب خط و مشی سیاست خارجی را ترسیم فرمودند

وی در مورد تعاملات اخیر میان آمریکا و ایران گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی به صراحت خط و مشی سیاست خارجی کشور را ترسیم فرموده و رهنمودهای معظم‌له در حقیقت دکترین سیاست خارجی ایران است.

این مسئول افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند با حرف زدن تمام توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که بیش از سه دهه علیه ملت ایران به کار بستند را به اصطلاح خود درست کنند، اما به طور قطع مردم ما به این سادگی به آنها اعتماد نخواهند کرد.

گروسی تاکید کرد: کاخ سفید تحت نفوذ صهیونیست‌ها است و اگر آمریکا می‌خواهد روابط خود را با ایران بهبود ببخشد، باید تحت نفوذ دروغ‌پردازی‌های سران رژیم اشغالگر قدس قرار نگیرد.

وی افزود: به طور قطع اگر آمریکا به صورت عملی برای بهبود روابط خود با ایران اقدام کرده و به جای حرف زدن، عمل کند، ما می‌توانیم در چارچوب مثبت و با رعایت احترام متقابل مذاکراتی را برای رفع تنش‌ها داشته باشیم، اما تا زمانی که سران کاخ سفید گوش به فرمان صهیونیست‌ها هستند، تحقق این امر دور از ذهن خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول