اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

تغییر موضع سریع آمریکا متاثر از شبکه های صهیونیستی است

امام جمعه خلخال گفت: تغییر موضع سریع آمریکا نشان از تحت تاثیر قرارگیری این کشور از شبکه‌های صهیونیستی است.

تغییر موضع سریع آمریکا متاثر از شبکه های صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال گفت: تغییر موضع سریع آمریکا نشان از تحت تاثیر قرارگیری سران این کشور از پشتیبانی شبکه‌های صهیونیستی است.

رشتبری افزود: آمریکا در 34 سال گذشته همواره در تلاش بوده تا به خواهش و تمنا با ایران ارتباط برقرار کند و حضور و قدرت نمایی با تدبیر رئیس جمهوری ایران و مسئولان امور خارجه کشورمان در این سفر اخیر به نیویورک باعث اثبات حقانیت ایران اسلامی در جهان شد.

رشتبری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و آسایش کنونی کشور در سایه تلاش‌های شبانه روزی این قوای در خط رهبری است و مردم باید در کنار این نیروها با تعامل در کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنند.

رشتبری با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: دوشنبه این هفته یادآور سفر عظیم سید و سالار شهیدان به سوی دشت کربلاست که درس آزادگی امروز ما از همین سالروز برگرفته شده است.

وی شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب و همچنین به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان را به ملت ایران تسلیت گفت و افزود: دشمنان همیشه در تدارک فتنه‌ای جدید برای دست یابی به اهداف خود هستند.

رشتبری صحنه ارزشمند کربلا را آغاز جریان عظیم برای انسان سازی و کسانی دانست که در راه انسان سازی و تعبد قدم برداشته اند و آن را صحنه عبرت عنوان نمود.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به توانمندی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت گفت: این توان هنوز با آنچه که مقام معظم رهبری در نظر دارند کمی فاصله دارد و جبران این فاصله با تلاش مضاعف نیروهای انتظامی برطرف خواهد شد.

وی از مسئولان ذی‌ربط در کشور خواست تا با حمایت نیروی انتظامی و تقویت و تجهیز این نیروی مردمی در برقراری نظم و امنیت جامعه این نیرو را یاری نمایند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قبل از خطبه های نماز جمعه خلخال حسین بهمنی فرمانده انتظامی خلخال گزارش عملکرد شش ماهه این سازمان را ارائه کرد، حضور نیروی‌های انتظامی در آخرین روز از هفته ناجا در صف‌های بهم پیوسته نماز جمعه قابل توجه بود.

انتهای پیام/62008/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول