اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

آمریکا را دشمن می‌دانیم و به حرف‌هایش اعتمادی نیست

امام جمعه شوشتر گفت: آمریکا را در 60 سال گذشته هر وقت آزموده‌ایم در آزمون شکست خورده است و به این دلیل به سخنانش اعتماد نداریم.

آمریکا را دشمن می‌دانیم و به حرف‌هایش اعتمادی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان شوشتر اظهار کرد: از مرداد 1332 تاکنون هرزمانی که به آمریکا اعتماد کرده‌ایم متوجه شده‌ایم که اشتباه کرده‌ایم و به این دلیل باید در رابطه با آمریکا محتاط‌تر عمل کرد.

وی افزود: آمریکا قابل اطمینان نیست و همیشه ثابت کرده است که عهدشکن و دارای خوی استکباری است و مستکبرانه با دیگر ملت‌ها برخورد می‌کند و مردم ایران این خوی آمریکا را نمی‌پذیرند.

وی تاکید کرد: آمریکا باید دشمنی خود را کنار بگذارد و عملا ثابت کند که در شرایط تغییر کرده است ولی ما اعتماد نداریم که چنین اتفاقی افتاده باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه استکبار جهانی همه ملت‌ها را زیر سلطه خود می‌داند، افزود: آمریکا همه ملت‌ها و دولت‌ها را زیر سلطه خود می‌خواهد ولی خود زیر سلطه صهیونیست جهانی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی به این دلیل برخی اقدامات در سفر به نیویورک را «نابه‌جا» دانست که هنوز هیچ تغییر رویکردی از سوی آمریکا مشخص نشده است ، نباید در روند مذاکره عجله کرد.

وی افزود: در 60 سال گذشته با کودتای نظامی، ترور، فتنه‌های براندازانه، تبلیغات مسموم و... آمریکا علیه ایران اقدام کرده است و حال نمی‌توان با یک چراغ سبز که به آن هم بدبین هستیم اعتماد کرد و همه چیز را پشت سرگذاشت.

انتهای پیام/72006/خ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول