اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

نباید به گفته‌های سردمداران آمریکایی در سازمان ملل دل خوش کرد

امام جمعه شهر آبیک گفت: نباید به گفته‌های سردمداران آمریکایی در اجلاس سازمان ملل دل خوش کرد و خوش‌بین بود.

نباید به گفته‌های سردمداران آمریکایی در سازمان ملل دل خوش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری اذعان کردند آمریکا مورد اعتماد نیست به این دلیل است که آمریکا دولتی غیرمنطقی، عهدشکن و غیرقابل اطمینان است و خود را برتر از همه می‌داند.

وی با بیان اینکه این دولت نه حرف منطقی می‌زند و نه حرف منطقی را می‌شنود، افزود: نباید به گفته‌های آمریکا در اجلاس سازمان ملل دل خوش کرد و خوش‌بین بود؛ چراکه آمریکا به هیچ چیز وفادار و پای‌بند نیست.

وی یهود و رژیم صهیونیستی را سرسخت‌ترین، کینه‌توزترین و بدترین دشمن اسلام و مسلمانان ذکر کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد که آمریکا به تعهداتش پای‌بند باشد و بنابر این نمی‌توان به وعده‌های استکبار جهانی دل بست و امیدوار بود.

خطیب جمعه شهر آبیک عنوان کرد: استکبار جهانی هیچ ارزش و جایگاهی نزد ملت ایران ندارد.

موسوی با اشاره به افزایش و اوج ناامنی‌ها و ترورها در عراق تصریح کرد: تکفیری‌های جنایت‌پیشه به دلیل شکست در سوریه، در عراق حضور یافته‌اند و می‌خواهند انتقام شکست خود را از مردم عراق بگیرند.

وی اضافه کرد: همه باید در زمینه مذاکرات و رفع مشکل هسته‌ای گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

*والدین در تربیت اسلامی فرزندان بکوشند

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به 24 مهر ماه روز پیوند اولیا و مربیان و با تأکید بر اینکه والدین باید در تربیت اسلامی فرزندان کوشا باشند، اذعان داشت: والدین و خانواده‌ها باید با تربیت نسلی صالح و سازنده، بتوانند فرد مفیدی را تحویل جامعه داده و کشور را به نحو احسن اداره کنند.

موسوی افزود: در روایات آمده است که به فرزندان قرائت قرآن بیاموزید، آنان را با محبت اهل بیت(ع) عجین کنید و به آنان شنا کردن، اسب‌سواری و تیراندازی بیاموزید.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر خانواده‌ها، معلمان مدارس و استادان دانشگاه‌ها باید علاوه بر تعلیم در تزکیه و تهذیب نفس نوجوانان و جوانان گام‌های ارزنده‎‌ای بردارند.

خطیب جمعه شهر آبیک به 20 مهر ماه سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست مأموران آل سعود در سال 66 اشاره کرد و گفت: 400 نفر از زائران حرم امن الهی در این جریان به شهادت رسیدند و دلیل این جنایت خون‌بار آل سعود این بود که تحمل شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را نداشتند و به کشتار حاجیان دست زدند.

موسوی افزود: آل سعود هیچ گاه نتوانست با این حرکت شنیع خود به اهداف شومش دست یابد و به تحقق اهداف استکبار جهانی کمک کند.

وی با اشاره به هشتم ذی‌الحجه روز ترویه بیان کرد: امام حسین (ع) برای نجات اسلام حج را که از فروعات دین است رها کرد، از مکه به کوفه رفت و در کربلا نهضتی را رقم زد که تا ابد پایدار و زنده می‌ماند و هر روز بر شناخت مردم دنیا از امام حسین(ع) و نهضت ایشان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/77006/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول