اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اهدای 70 فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی زنجانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با روز ازدواج، 70 نوعروس مددجوی زنجانی راهی خانه بخت شدند.

اهدای 70 فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان، کمال حسنی اظهار کرد: هر سال به مناسبت روز ازدواج به تعدادی از نوعروسان مددجوی کمیته امداد کمک هزینه خرید جهیزیه اعطا می‌شود تا از این طریق زمینه ازدواج آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت این روز فرخنده به 70 نوعروس مددجوی زنجانی کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد، تصریح کرد: برای اعطای این کمک هزینه‌ها بیش از 668 میلیون ریال از محل کمک‌های جمع‌آوری شده از خیرین هزینه شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان به اجرای طرح کوثر در هفته ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام به منظور افزایش تعداد خیرین در مساعدت به زوج‌های جوان در بحث ازدواج صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات شش ماهه نخست این نهاد در بحث ازدواج تصریح کرد: طی مدت مذکور 495 نوعروس با کمک امداد و با صرف اعتبار بالغ بر سه میلیارد و 695 میلیون ریال آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

حسنی خاطرنشان کرد: تعداد نوعروسانی که در نیمه نخست امسال کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده‌اند، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 76 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/2308/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول