اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

سمت و سوی کمیته امداد رسیدن به خودکفایی خانواده‌هاست

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جهت‌گیری‌ها و سمت و سوی کمیته امداد برای رسیدن به خودکفایی خانواده‌های نیازمند است.

سمت و سوی کمیته امداد رسیدن به خودکفایی خانواده‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: مردم مؤمن و نیکوکار استان ستون خیمه‌ کمیته‌ امداد هستند که برای احصا نیازهای اساسی خانواده‌های تحت پوشش و همچنین مرتفع کردن مشکلات آنان همواره با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: امدادگران کمیته‌ امداد باید در مباحث و برنامه‌های توسعه‌ مشارکت‌های مردمی شرکت کنند چرا که وظیفه‌ تمامی شاغلان در این نهاد است تا برای رفع نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را در این زمینه گسترش دهند.

زلالی خاطر نشان کرد: تمامی حوزه‌ها باید در بحث توسعه‌ مشارکت‌های مردمی فعالیت‌های قابل توجهی را به انجام رسانند تا مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران برای دستگیری از نیازمندان به سمت این نهاد مقدس سوق پیدا کند.

این مسئول مستندسازی فعالیت‌ها را در جهت اعتمادسازی و شفافیت از عملکرد این نهاد بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: هر چقدر اطلاع‌رسانی در این زمینه دقیق‌تر باشد به همان میزان گسترش مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران را شاهد هستیم.

وی در ادامه‌ سخنان خود بیان کرد: نگاه تمامی حوزه‌های کمیته‌ امداد باید به سمت و سوی خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت باشد چرا که رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته‌‌ امداد استان با اشاره به اینکه تمامی حوزه‌ها با تعامل یکدیگر می‌توانند گام‌های مؤثری را برای توانمندسازی مستمندان بر دارند، یادآور شد: در کنار حوزه‌ اشتغال و خودکفایی، تک تک حوزه‌ها، امدادگران و کارکنان کمیته‌ امداد باید جهت مرتفع شدن مشکلات خانواده‌های تحت حمایت و به خودکفایی رساندن آنان دست به دست هم دهند تا به این مهم دست یابیم.

زلالی با بیان اینکه ارائه‌ آموزش‌های لازم قبل از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مهم و ضروری است، ادامه داد: ایجاد انگیزه، ارائه‌ مشاوره‌های لازم، اطلاع‌رسانی دقیق، نظارت و... از جمله مواردی است که در مورد توانمندسازی مددجویان باید مد نظر قرار گیرد تا کوچک‌‌ترین مشکلی در مرحله‌ اجرایی طرح‌های خودکفایی برای مجریان پیش نیاید.

وی خواستار توجه بیش از حد امدادگران به مقوله‌ فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش شد و گفت: هر فعالیتی که در حوزه‌های مختلف این نهاد به انجام می‌رسد باید بسته‌ فرهنگی داشته باشد تا از این طریق علاوه بر ارتقا سطح آگاهی آنان در زمینه‌های دینی، مذهبی، علمی و همچنین سبک زندگی ایرانی و اسلامی را نیز در بین آنها ترویج کنیم.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول