اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی حمل و نقل و پایانه‌های همدان خبر داد

انعقاد تفاهمنامه همکاری حمل و نقل و پایانه‌ها با کمیته امداد همدان

معاون اداری مالی حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: به منظور تحقق اوامر مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با محرومیت تفاهمنامه همکاری بین ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌ها و کمیته امداد امام خمینی همدان امضا شد.

انعقاد تفاهمنامه همکاری حمل و نقل و پایانه‌ها با کمیته امداد همدان

محمد سرگزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به منظور تحقق اوامر مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با فقر و محرومیت، تفاهمنامه همکاری بین ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان امضا شد.

وی گفت: این تفاهمنامه در راستای مبارزه با فقر و توسعه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی منعقد شده است.

معاون اداره مالی حمل و نقل و پایانه‌های همدان افزود: این تفاهمنامه با موضوع همکاری و مشارکت نظام یافته، در تمام زمینه‌های ممکن و رویکرد محرومیت‌زدایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعامل دوجانبه، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های مخاطب، اتخاذ سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات موثر و کارآمد به امضا رسیده است.

وی به تعهدات اداره متبوع خود در این  تفاهمنامه اشاره کرد و افزود: معرفی افراد داوطلب به عنوان امدادیار افتخاری، مشارکت در طرح‌های امدادی چون طرح اکرام، محسنین، شفا، مشارکت در امر تبلیغات در مناسبت‌های جشن عاطفه‌ها، نیکو کاری در ماه مبارک رمضان و اولویت در همکاری با شاغلان مرتبط با حمل و نقل عمومی زیر پوشش کمیته امداد در رابطه با ارائه تسهیلات و مباحث آموزشی و ... بخشی از وظایف تعیین شده برای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها است.

سرگزی افزود: در مقابل کمیته امداد نیز متعهد به معرفی افراد واجد شرایط برای استفاده از تسهیلات خرید ناوگان عمومی، معرفی شاغلین مرتبط با حمل و نقل عمومی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی، ارائه گزارشات لازم و همکاری در خصوص ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند معرفی شده از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای دقیق مفاد تفاهمنامه کمیته‌ای متشکل از مسئولین دو اداره کل تشکیل و موارد برنامه‌ریزی و تفاهمنامه را در یک برنامه میان‌مدت پنج ساله و در قلمرو مکانی استان همدان به انجام خواهند رسانید.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول