اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 19 تهران:

خدمات کمیته امداد آبروی معنوی نظام است

شهردار منطقه 19 تهران گفت: دستگیری از فقرا و نیازمندان و حمایت همه‌جانبه از آنها به همت کمیته امداد آبروداری معنوی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب این مجموعه است.

خدمات کمیته امداد آبروی معنوی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبادالله فتح‌اللهی عصر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: شهرداری منطقه 19 تهران خدماتی در مجموعه کمیته امداد به شکل معنوی و ارزشی انجام داده و همیشه در این راستا گام‌های جدی را بر می‌دارد.

وی تصریح کرد: مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی با الگو گرفتن از خدمات کمیته امداد به گونه‌ای عمل کنند تا در راستای رفع آلام و نیازمندی خانواده‌ها و همنوعان خود قدم بردارند.

عضو هیئت رئیسه مجمع خیرین اردبیلی‌های مقیم پایتخت در ادامه سخنان خود با ارج نهادن به مقام مسئولان و کارکنان نهاد مقدس کمیته‌ امداد در راستای همکاری و مشارکت جدی با کمیته امداد استان اردبیل قول مساعد داد.

فتح‌الهی در این دیدار با بیان اینکه مساعدت در بخش‌های آموزشی و فرهنگی خانواده‌ها در راستای توانمندی فکری و فرهنگی آنان کمک‌های مضاعفی است تا به استقلال اقتصادی دست یابند، خاطر نشان کرد: در این زمینه با تمام توان وارد عرصه می‌شویم تا با احصا نیازهای اساسی خانواده‌ها و جذب خیرین هم استانی‌های مقیم تهران حمایت‌های چشمگیری را به دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز با اعلام نیازمندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان اردبیل خواستار مساعدت مجمع خیرین اردبیلی‌‌های مقیم پایتخت شد.

بهروز زلالی از خدمات ارائه شده به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت در حوزه‌های مختلف کاری این نهاد خبر داد.

وی در این دیدار با بیان اینکه هم اکنون 30 هزار خانوار در قالب 63 هزار نفر تحت حمایت امداد استان می‌باشند، گفت: این تعداد خانوار 9 درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند که از خدمات متنوع امداد بهره‌مند هستند.

زلالی با اعلام اینکه کمیته‌ امداد به عنوان یک نهاد حمایتی وسیع و گسترده زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌‌کند، رویکرد اصلی کمیته‌ امداد را در حمایت از نیازمندان و توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش توصیف کرد و اظهار داشت: در کنار فعالیت‌ها و خدمات حمایتی سعی داریم در حوزه‌‌های مختلف در راستای توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌ها نیز قدم‌های مؤثری برداریم.

این مسئول در ادامه‌ سخنان خود با قدردانی از مساعدت‌های خیرین خارج از استان در رسیدگی به مشکلات معیشتی خانواده‌ها و در راستای رسیدگی به امور شش هزار دانش‌آموز و یک‌هزار و 600 دانشجو تصریح کرد: در صدد هستیم تا با حمایت و مساعدت‌های خیرین در بخش‌های فرهنگی و آموزشی تسهیلات رفاهی و امکانات ادامه‌ تحصیل مناسب برای دانش‌آموزان را نیز مهیا سازیم.

وی خاطر نشان کرد: در همین ارتباط جشن عاطفه‌ها در آغازین روزهای سال تحصیلی در بیش از 948 مدرسه برگزار شد که براساس آمارهای اولیه علاوه بر کمک‌های دانش‌آموزی بالغ بر چهار میلیارد و 150 میلیون ریال به عنوان هدایای مردمی به دانش‌آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که امیدواریم این مبلغ به شش میلیارد ریال برسد.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های خیرین خارج از استان و همکاری و مشارکت در بخش‌های مختلف حمایتی به ویژه فرهنگی و آموزشی کمک‌های شایانی را در باروری دانش‌آموزان مستعد می‌کند.

زلالی بیان کرد: حمایت از آینده‌سازان مملکت علاوه بر اینکه فقر را به مرور از جامعه ریشه‌کن می‌کند بلکه موجب می‌شود تا دانش‌آموزان با انگیزه‌ای والا و بدون دغدغه‌ خاطر به مدارج عالی دست یافته و در آینده به عنوان حامی در سطوح مختلف معرفی شوند.

انتهای پیام/62007/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول