اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی خبر داد

بهره‌مندی 60 خانوار از مساعدت‌های موردی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی گفت: طی شش ماهه‌ نخست سال‌جاری تعداد 60 خانواده‌ تحت حمایت و نیازمند از مساعدت‌ها و کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی 60 خانوار از مساعدت‌های موردی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مالک بدری عصر امروز در نشست کارشناسان و مسئولان جلب مشارکت‌های مردمی در گرمی اظهار داشت: بیش از 117 میلیون و 300 هزار ریال در قالب مساعدت موردی برای این تعداد از خانواده‌های تحت پوشش و بی‌بضاعت پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: مساعدت‌‌های موردی جهت رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند که مواردی از قبیل درمانی، معیشتی، تحصیلی و... گریبان آنان را گرفته، پرداخت می‌شود.

بدری با اشاره به اینکه مشکلات اساسی خانواده‌ها براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی توسط امدادگران انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مساعدت‌های موردی در اختیار مستمندان قرار می‌گیرد تا مشکلات اساسی آنان را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی اضافه کرد: مساعدت‌های معیشتی، مسکن، حقوقی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، مشاوره‌ای و... از جمله خدماتی است که توسط این نهاد برای احصا نیازهای اساسی خانواده‌های بی‌بضاعت ارائه می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: همه این مساعدت‌ها به صورت مستمر یا موردی انجام می‌شود تا نیازمندی‌ها به شکل کامل برطرف شود.

بدری یادآور شد: کمیته امداد علاوه بر مددرسانی به مددجویان تحت پوشش خود سعی می‌کند به شکل فراگیر و گسترده خدمات قابل توجه و ارزشمندی را به نیازمندان ارائه کند.

انتهای پیام/62004/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول