اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین عنوان کرد

فراهم شدن فرصت اشتغال به 124 نفر مددجوی کمیته امداد نمین

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین گفت: نیمه اول امسال 124 فرصت شغلی توسط کمیته ‌امداد شهرستان نمین فراهم شده است.

فراهم شدن فرصت اشتغال به 124 نفر مددجوی کمیته امداد نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز قاسم‌نژاد عصر امروز در بازدید از مجتمع‌های ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی در نمین اظهار داشت: 124 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: بابت اجرای این تعداد طرح بالغ بر 6 میلیارد و 917 میلیون ریال در قالب تسهیلات خوداشتغالی از محل منابع امدادی و بانکی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

قاسم‌نژاد خاطر نشان کرد: بیش از 6 میلیارد و 917 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی از طریق بانک‌‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: تسهیلات پرداختی برای عملیاتی شدن 47 طرح خوداشتغالی و 72 طرح مشاغل خانگی در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در طول این مدت تعداد پنج طرح اشتغالزایی در زمینه‌های دامداری و دامپروری، صنایع دستی، صنفی و صنعتی برای مددجویانی که استعداد ایجاد اشتغال را دارند، اجرایی شده است.

قاسم‌نژاد یادآور شد: بالغ بر 307 میلیون ریال تسهیلات اشتغال از محل منابع امدادی برای متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین با اعلام اینکه قبل از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی برای مددجویان کلاس‌های متعدد آموزشی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری چنین کارگاه‌هایی پایداری در شغل و کسب و کار مددجویان را به همراه دارد.

وی گفت: همچنین ناظران و کارشناسان فنی این نهاد تعداد یک‌هزار و 390 مورد بازدید از محل کسب و کار مجریان طرح‌های خودکفایی به عمل آورده و مشاوره‌های لازم را در مورد بهبود وضعیت شغلی به آنان ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول