اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

تشکیل پرونده‌های تخلف به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی شهریور ماه سال جاری پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی به ارزش 2 میلیارد و 771 میلیون و 314 هزار و 872 ریال در استان زنجان تشکیل شده است.

تشکیل پرونده‌های تخلف به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی شهریور ماه سال جاری بیش از یک هزار و 400 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی مختلف عمده و خرده فروش در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش پرونده‌های تشکیل شده از واحدهای صنفی طی شهریور ماه سال جاری در شهرستان زنجان 2 میلیارد و 406 میلیون و 279 هزار و 862 ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: طی این ماه ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده در شهرستان خدابنده 74 میلیون و 910 هزار و 960 ریال اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان اذعان داشت: مجموع ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده طی شهریور ماه سال جاری در شهرستان خرم‌دره 13 میلیون و 963 هزار و 770 ریال اعلام شده است.

شریفی ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی شهریور ماه سال جاری در شهرستان ابهر را بیش از 260 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ارزش پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی عمده و خرده فروش در شهرستان ماهنشان نیز 3 میلیون و 458 هزار و 500 ریال برآورد شده است.

این مقام مسئول ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان ایجرود را نیز بیش از 8 میلیون و 313 هزار ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/73006/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول