اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

انجام 2800 مورد بازرسی از طرح‌های اشتغال مددجویی در زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از انجام 2 هزار و 800 مورد بازرسی از طرح‌های اشتغال مددجویی در زنجان خبر داد.

انجام 2800 مورد بازرسی از طرح‌های اشتغال مددجویی در زنجان

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای اساسی کمیته امداد در حمایت از مددجویان اشتغالزایی برای آنها است.

وی با اشاره به اینکه در دهه چهارم خدمت‌رسانی کمیته امداد موضوع اشتغالزایی مددجویان بیش از پیش مورد توجه امدادگران قرار گرفته است، تصریح کرد: طی این دهه بسیاری از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد توانمند شده و توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به انجام نظارت و بازرسی بر طرح‌های اشتغال مددجویی اضافه کرد: انجام دادن این اقدامات یکی از موضوعات مهم در اجرای پایدار طرح‌های اشتغال و در نتیجه توانمند ساختن مددجویان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به انجام 2 هزار و 854 مورد بازرسی از طرح‌های اشتغال فعال در شهرستان زنجان تصریح کرد: این بازرسی‌ها توسط کارشناسان متخصص در رشته شغلی که طرح مذکور اجرایی شده، صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اضافه کرد: این نهاد در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به پرداخت 134 فقره وام اشتغال کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ هزینه شده برای پرداخت این تعداد وام 6 میلیارد و 650 میلیون ریال است، افزود: این وام‌ها در قالب اجرای طرح‌های اشتغال در رشته‌های مختلف شغلی کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی پرداخت شده است.

پناهی اظهار کرد: طرح‌های مذکور بر اساس استعداد، توانایی و دوره‌ای که مددجویان آموزش دیده‌اند، اجرا شده است.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول