اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار:

بنگاه‌های اقتصادی رودبار 7 هزار مورد بازرسی شدند

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار از انجام بالغ بر 7 هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

بنگاه‌های اقتصادی رودبار 7 هزار مورد بازرسی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، اسرافیل وهاب‌زاده صبح امروز در جریان بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان گزارشی از روند بازرسی‌های انجام شده را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 7 هزار و 45 واحد صنفی و غیر صنفی رودبار توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر اداره‌های مربوطه در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار ادامه داد: در نتیجه این بازرسی‌ها تعداد 305 واحد متخلف شناسایی شدند.

وی، با اشاره به اینکه واحدهای مذکور برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، گفت: میزان جریمه این واحدها در مجموع بالغ بر 233 میلیون ریال بوده است.

وهاب‌زاده، عمده تخلفات واحدهای مذکور را شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، نداشتن پروانه، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و عرضه کالای قاچاق ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 78 مورد گشت مشترک بازرسی با همراهی اداره‌های مربوطه شهرستان رودبار از جمله مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان اجرا شد. 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار، برگزاری طرح‌های نظارتی مانند طرح رحمت ویژه ماه مبارک رمضان، طرح بازگشایی مدارس و بازرسی از واحدهای شالیکوبی در این شهرستان را از جمله فعالیت‌های این اداره در مدت مذکور ذکر کرد.

انتهای پیام/84002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول