اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز فصل مدارس

12 اکیپ بازرسی سرویس‌های مدارس را رصد می‌کنند

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سرویس‌های مدارس با استفاده از 12 اکیپ بازرسی کنترل می‌شوند.

12 اکیپ بازرسی سرویس‌های مدارس را رصد می‌کنند

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به فصل آغاز مدارس و به کارگیری سرویس‌ها برای جابه‌جایی دانش‌آموزان سازمان تاکسیرانی با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش 12 اکیپ بازرسی را برای نظارت بر عملکرد در سطح شهر فعال کرده است.

وی ادامه داد: در قالب ستاد مهر 6 اکیپ بازرسی و نظارت بر اساس منطقه جغرافیایی از ساعت 06:30 دقیقه صبح در سطح شهر فعال هستند.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در مورد تعداد تاکسی فعال در شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر در شهر اصفهان یک هزار و 200 تاکسی فعال هستند که سعی شده بیشتر در نقاط پرتردد جانمایی شوند همچنین 45 شرکت خصوصی در امر سرویس‌دهی به مدارس زیر نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان باید دقت داشته باشند از رانندگانی برای سرویس فرزندان خود استفاده کنند که مجوز فعالیت داشته باشند زیرا سازمان تاکسیرانی بعد از احراز صلاحیت رانندگان به آن‌ها مجوز می‌دهد.

عسگری‌نژاد افزود: در صورتی که شهروندان شاهد تخلفی از سوی رانندگان تاکسی‌ها و یا افزایش نرخ کرایه‌ها به صورت خودسرانه بودند می‌توانند با بازرسی سازمان تاکسیرانی به شماره 5688100 تماس حاصل کنند تا با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

انتهای پیام/63021/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول