اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک قزوین خبر داد

بازرسی بیش از 173 هزار سند تنظیمی در دفاتر قزوین

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین از بازرسی بیش از 173 هزار سند تنظیمی در دفاتر این استان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

بازرسی بیش از 173 هزار سند تنظیمی در دفاتر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین، شهریار کناریوند اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری 146 مورد بازرسی از سوی بازرسان این واحد از دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق این استان صورت پذیرفته است.

وی افزود: تعداد اسناد تنظیمی رسیدگی شده در دفاتر اسناد رسمی حدود 158 هزار و 788 فقره سند و دفاتر ازدواج و طلاق نزدیک 15 هزار و 101 مورد، جمعاً 173 هزار و 889 فقره بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین خاطرنشان کرد: 23 مورد نیز از واحدهای ثبتی تابعه بازرسی شده که در هنگام بازرسی نکات مشاهده شده به همکاران تذکر داده شد.

کناریوند تصریح کرد: بازرسی مدام و نظارت از عملکرد دفاتر اسناد رسمی از سوی بازرسان می‌تواند در روند شفاف‌سازی تأثیرگذار و امکان ارتکاب تخلفات را محدود سازد.

وی با اشاره به اینکه جدیت در بازرسی از دفاتر در شش ماه دوم سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: بازرسان این اداره کل به طور مداوم بر عملکرد دفاتر نظارت دارند.

انتهای پیام/77002/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول