اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

73 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد/ گران‌فروشی بیشترین تخلف در بازار

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از انجام بیش از 73 هزار بازرسی از اصناف این استان در مدت سپری شده از سا‌ل‌جاری خبر داد.

73 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد/ گران‌فروشی بیشترین تخلف در بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال‌جاری بیش از 70 هزار بازرسی از اصناف در سطح استان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که بازرسان سازمان صنعت و معدن و امور اصناف با همکاری ناظران افتخاری در راستای نظارت و کنترل بازار و به منظور جلوگیری از سوء‌ استفاده‌های احتمالی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را به عمل می‌آورند، افزود: در همین راستا در 6 ماهه اول سال‌جاری بالغ بر 70 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است.

دیودیده با اشاره به نقش مؤثر این بازرسی‌ها در کنترل بازار خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده چهار هزار و 350 مورد تخلف کشف و تعداد دو هزار و 460 پرونده متشکله با ارزش ریالی 24 میلیارد و 600 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

وی بیشتر تخلفات کشف شده را گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه عنوان کرد.

دیودیده افزود: تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به مقدار کافی در سطح بازار استان وجود دارد و بازار کهگیلویه و بویراحمد از این لحاظ در شرایط مناسبی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تأکید بر نقش مؤثر مردم در جایگاه نظارت از هم استانی‌ها  خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا ادارات شهرستان‌ها اطلاع دهند.

دیودیده با ذکر این موضوع که مردم و رسانه‌ها بهترین یاور این سازمان برای جلوگیری از تخلف در بازار هستند، افزود: لازم است با فرهنگ‌سازی و استفاده از ابزار فرهنگی مناسب رویه انصاف را بیش از پیش در جامعه رواج دهیم.

انتهای پیام/82009/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول