اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه نقاشی «نگاهی دیگر» در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نمایشگاه نقاشی «نگاهی دیگر» در شهرستان زنجان برگزار می‌‌شود.

برگزاری نمایشگاه نقاشی «نگاهی دیگر» در زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی «نگاهی دیگر» از سطح بسیار بالایی برخوردار است و آثار هنری ارائه شده در این نمایشگاه نشانه تلاش و تجربه هنرمند است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 44 اثر نقاشی در نمایشگاه مذکور به دید عموم گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: این آثار متعلق به هنرمند زنجانی، حسن واسق ملکی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه نقاشی «نگاهی دیگر» بیستم مهر ماه سال‌جاری در زنجان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تا 30 مهر ماه نیز دایر است.

امیری با بیان اینکه محل برگزاری نمایشگاه نقاشی «نگاهی دیگر» گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی اعلام شده، یادآور شد: علاقمندان می‌‌توانند 9 تا 12 صبح و 16 تا 19 عصر برای بازدید از این آثار به گالری فرهنگسرای امام خمینی مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه نقاشی‌های ارائه شده در نمایشگاه نقاشی «نگاهی دیگر» نقاشی‌هایی در آب رنگ روغن است، ادامه داد: این نقاشی حاصل کار سال‌های مختلف هنرمند زنجانی است که عرضه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه نقاشی‌های ارائه شده از حسن واسق ملکی در موضوعات مختلفی طراحی شده، اذعان داشت: این هنرمند طراح مجسمه فلکه آزادگان شهر زنجان نیز بوده است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول