اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره ارشاد اسلامی نیشابور:

نمایشگاه خوشنویسی «طریق عشق» در نیشابور گشایش یافت

مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از برپایی نمایشگاه خوشنویسی «طریق عشق» برگزیده آثار هنرمند خوشنویس نیشابوری زنده‌یاد سعید جهانشیری خبر داد.

نمایشگاه خوشنویسی «طریق عشق» در نیشابور گشایش یافت

حمیدرضا آتشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور اظهار کرد: نیشابور مهد تمدن، فرهنگ و هنر است و در طول تاریخ مردان بزرگی را تقدیم جامعه بشری کرده که آثار و تفکرشان سبب مانایی و جاودانگی شده است.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه خوشنویسی طریق عشق، 28 اثر برگزیده زنده‌یاد مرحوم سعید جهانشیری به ‌صورت نستعلیق، شکسته نستعلیق و کتابت در ابعاد 35*30 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی نستعلیق برگرفته از اشعار بزرگان شعر و ادب فارسی حافظ، سعدی، عطار، خیام، سهراب سپهری، فریدون مشیری و ... به رشته تحریر درآمده است.

آتشی با بیان اینکه زنده‌یاد سعید جهانشیری جوان هنرمند نیشابوری دارای مدرک ممتاز خوشنویسی بود و در 13 فروردین‌ماه 91 چشم از جهان فرو بست، ادامه داد: این هنرمند فقید دارای بیش از 50 لوح سپاس در رشته‌های هنری، نماز و نهج‌البلاغه است.

وی گفت: نمایشگاه خوشنویسی طریق عشق از 13 تا 18 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 19 بعدازظهر در محل نگارخانه مذکور در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول