اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان صنعت و تجارت صورت گرفت

افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی مصالح و تاسیسات ساختمانی یاسوج

با حضور جمعی از مسئولان استانی چهارمین نمایشگاه تخصصی مصالح و تاسیسات ساختمانی در محل نمایشگاه‌های دائمی یاسوج افتتاح شد.

افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی مصالح و تاسیسات ساختمانی یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی چهارمین نمایشگاه تخصصی مصالح و تأسیسات ساختمانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یاسوج افتتاح شد.

داریوش دیودیده در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرهنگ‌سازی در زمینه تولید و فعالیت اقتصادی است، اظهار داشت: در این نمایشگاه نمایندگان شرکت‌های داخلی و خارجی به معرفی محصولات خود می‌پردازند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروزه نمایشگاه‌های تخصصی بسیار بیشتر مورد توجه کارشناسان،‌ متخصصین و بازدیدکنندگان قرار دارد.

وی تصریح کرد: حضور شرکت‌های داخلی و خارجی که در زمینه تولید تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فعالیت دارند، گامی بلند و محکم در جهت ارائه نوآوری‌ها و تولیدات مدرن این رشته از صنعت محسوب می‌شود.

دیودیده هدف دیگر برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به سایر استان‌ها و حتی کشورهای خارجی عنوان کرد و افزود: امیدواریم که مردم و صنعت‌گران استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند.

دیودیده تبادل فناوری و محصولات میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آن‌ها را از امتیازات ویژه این نمایشگاه‌ها برشمرد و افزود: ایجاد حس رقابت و افزایش سطح کیفی محصولات نیز از فواید برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه استان ما استانی در حال توسعه است و ظرفیت‌های خوبی در این زمینه دارد، تولیدکنندگان داخلی و خارجی می‌توانند در این نمایشگاه نسبت به دایر کردن نمایندگی در استان اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود ظرفیت‌های نمایشگاهی در استان گفت و بیان کرد: باید مسئولان توجه ویژه‌ای به این ظرفیت خوب برای رشد سرمایه‌گذاری داشته باشند.

انتهای پیام/82008/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول