اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی کودک

نمایشگاه هفته‌ ملی کودک در زاهدان افتتاح شد

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، نمایشگاه هفته‌ ملی کودک در زاهدان افتتاح شد.

نمایشگاه هفته‌ ملی کودک در زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، فرخ سالاری اظهار داشت: با حضور جمعی از مسئولان نمایشگاه هفته‌ ملی کودک در زاهدان افتتاح شد.

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این نمایشگاه تعدادی از سازمان‌ها و ادارات از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت داشتند.

این مسئول افزود: غرفه‌های بهداشت دهان و دندان، بهداشت و تغذیه، پلیس راهور، نقاشی و معرفی کتاب در کنار غرفه‌های حصیر بافی، سکه‌دوزی، سیاه‌دوزی، عروسک‌سازی، معرفی‌ها، بحث کتاب، فروش در این نمایشگاه تشکیل شده است.

وی اذعان داشت: همچنین اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز نمایش فیلم‌های جشنواره‌ فیلم‌های کودک و نوجوان را در دو نوبت صبح و عصر برای کودکان و نوجوانان در سالن سینمای کانون به نمایش گذاشت.

سالاری ادامه داد: این نمایشگاه حاصل زحماتی‌ است که از مدت‌ها قبل شروع شده و بسیاری از آثار موجود در این ‌مکان در داخل مراکز توسط بچه‌ها ساخته شده‌ است.

وی اذعان داشت: بازدید از این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر شده، همه روزه از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 خواهد بود.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول